veiligheid

• wen

heyhey,

ik ga de 16de met mn zusje!! heb er vreselijk veel zin in,

maar twee kennissen van mij zijn pas geweest (ook 2 blonde meiden), en die hadden echt superveel last van jongens!! werden overal lastig gevallen enzo.. gingen op het laatst geeneens meer uit…

vroeg me daarom af hoe het zit met de veiligheid!?!

heb al wel gelezen dat het strand niet zo veilig is, enne ons hotel staat aan het strand hahaha….

please help me uit de zorgen…

• Margot

Heeeey….

Met een grotere groep of met een paar jongens gaan is gewoon veiliger. Overdag is er opzich niets aan de hand, maar als je met z'n 2en gaat loop je gewoon meer risico. Dat heb je ook als je hier in Nederland 's nachts over straat gaat. Het beste is gewoon om tussen de mensen te blijven, dan kan je in principe weinig gebeuren. Of je moet zorgen dat je samen met een groep uitgaat, is erg gezellig en je hebt geen last van vervelende mensen!

Gewoon een beetje uitkijken, alvast een hele fijne vakantie :). Ik heb het iig super gehad !

• Meisje :D

blond of niet het kan altijd gebeuren! wij zaten s avond gewoon ff op een bankje en toen kwamen er ook 3 jongens op ons af gewoon negeren en weg lopen!!! alleen kwamen wij ze een dag later ook weer tegen in de winkelstraten overdag en dan schrik je wel ff..

maar het is goed te doen hoor!!!!!!!!

gewoon bij een groepje mensen lopen en elkaar niet uit het oog verliezen!!

• dennis

geen nood wij zijn er de 16e ook in calella app holidaycenter

• Edwin

Anders wij wel van 14 tot 22 augustus ;)

• ikke

ik ben ook in calella geweest vorige weken, en idd veel last van kerels, vooral spanjaarden, op een avond kwamen 3 kerels op ons af (wij met ze 2en) en helemaal tegen ons aan lullen, wij hun negeren, zijn ze ons kei ver scheldend achterna gelopen :S die kerels sporen echt niet…

• iemand

nou kom al 5 jaar in calella en hier lopen er ook gekke rond maar het lig ook aan je eigen als je er als snolltje bij ga lopen ja tuurlijk komen ze dan achter je aan doen ze in nederland ook!!!! en gewoon zorgen dat je altyd tussen de mensen loop en npooit op afgelegen plekken loop dan kom jullie vakantie helemaal goed veel plezier in calella

• cyn

Gewoon keihard terug schelden!!

ghehe Girlpower noemen ze dat he;)

• Sven

Ik las je tekst. Is idd vreselijk.

Nou bedoel ik hier verder niets mee, maar ik ga ook met 3 andere jongens de 16de (we zijn militairen) we zullen nu zeker gaan opletten. Wij slapen in Holiday Center van de 16de tot de 27ste.

Groetjes Sven.

• wendy

super bedankt voor jullie reacties!! het is idd zo dat het hier in nederland ook kan gebeuren! en wij lopen er gelukkig niet als snolletjes bij hahaha…

we zoeken dan wel een paar militairen waar we mee op kunnen schieten, is al veiliger!!