wie gaan er zaterdag allemaal naar calella

• willem

he wie gaan er zaterdag allemaal naar calella wij in iedergeval wel zullen er een groot feest van maken 3 jongens van 19

• Wilco

heey

ik ga vrijdag:D echt super veel zin in:D

maar welk hotel zit jij dan?

greetzzz Wilco

• Liesanne

Wij gaan dinsdag naar calella!! 2 meiden van 19 :D

• mark heijm

veel plezier ben net terug maar alle nederlandse partys zoals hoolandparty tmf on tour zijn alle maal weg stikt er van de italianene en duitsers

• moi

ja de leukste tijd is geweest, idd, voor bijna alle nederlanders is de vakantie weer over helaas…

• Calella

Jaah de meeste nederlanders zijn weg, veel duitsers en italianen en engelsen waren er bij ons.

• willem

wij zitten in holiday center is wel minder dat ze weg zijn alleen kreeg niet eerder vrij van mijn baas dus zit er niks anders op maar er zijn altijd nog genoeg nederlanders de meesten hebben nog vakantie

• cyn

vind ik ook willem!! zijn er nog zat die ook gaan!

scholen hebben ook nog een hele week vakantie!

komt helemaal goed :D

xx poes

• twinko

ja man allemaal duitsers geen ruk aan.. baaah allemaal duitsers en italiaanen baaaaah baaaaaaah baaaaaaaah al die breezah lui zijn weg baaaaaaah

• Calella

Het appartement is wel goed hoor! ben ook naar holiday center geweest… niks te klagen. de kamers zijn goed, lekker zwembad, de mensen die er werken doen niet moeilijk.. ook snachts niet, Dicht bij het strand, dicht bij alles eigenlijk wel.