uitgaan leuk?

• ikke

Hoi!

Wij willen deze zomervakantie naar Callela op vakantie gaan? Is het uitgaan daar leuk? veel nederlandse kroegjes? We zijn al ooit eerder in Salou en Lloret geweest..

Hoop op een snelle reactie

Liefs mij!

• angelo

ik ben er 2x geweest, en het uitgaan is super relaxed…paar hele goeie discotheken en genoeg cafes. maar het is alweer 3 jaar geleden dat ik geweest ben!

groetjes

• Will

Als je naar Calella gaat mag je de discotheek delfin niet overslaan. Wordt mede beheerd door een Nederlandse vrouw Steffie en haar man. Als je er heen gaat neem dan een paar rookworsten mee en drop. Is Steffie gek op.

• henk

…. is al 8 jaar dicht !!!

• Dennis

hey.. is Discotheek Menfis ook leuk?

en wat is de minimale leeftijd om binnen te komen??

ivm me broertje is dan nog 16..

• Iris

menfis is leuk ja. ik ben vorig jaar in calella geweest. uitgaan is daar sowieso leuk vind ik vooral hans en grietje. alleen je kan het allemaal niet vergelijken met lloret en salou. de minimale leeftijd weet ik niet

• Dennis

Mwa, hij komt zowie zo wel binnen denk k, we maken er gewoon een tegekke vakantie van..

wie gaan er allemaal in de periode: 10 tot 24 juli?

• Nicole

ja wij gaan in de periode naar calella!! en ik heb op de site's gelezen dat de minimale leeftijd voor de discotheken 18 is.. maar das nie overal zo het geval las ik..

• nicole

wij gaan ook 10 juli naar calella! wij gaan naar hotel esplai en jullie?

Groetjes Nicole