Hotel President Calella !!!

• Jazz

Is iemand hier al eens geweest?!

Hoe vonden jullie Hotel President en Calella zelf?!

Groetjes

• Vallie

Jaaaa, super hotel. De kamers vond ik vrij ruim evenals het balkon. Ligt wat verder van het strand en het centrum maar is nog steeds op loopafstand. Het is daardoor ook iets rustiger. Het eten vond ik erg goed, vriendelijk personeel, mooi zwembad ook. Zeker een aanrader!

Calella zelf is gewoon super! Kom er al heel lang en blijf dat ook doen!!!

Groetjes, Vallie

• Steve Young

Wij zijn vorig jaar naar hotel olympic geweest. Hotel President ligt naast hotel Olympic, dus dat ken ik wel.

gr steve young

• Vallie

Ok ok, nou vergeleken met hotel Olympic is dit toch een beter hotel naar mijn mening!

• Jazz

Hey..

Bedankt voor je bericht over hotel President en Calella!

We hebben dit hotel gekozen maar het is wel moeilijk om uit zo'n boekje..

of van internet af te beslissen of dit wel een goeie is !!

Daarom is het wel fijn om even te horen dat dit hotel super is :D!!

En Calella ook natuurlijk..

Ga je dit jaar weer? en welk hotel?

Groetjes

• Vallie

Hoi hoi,

Graag gedaan hoor! Dit jaar is echter een verhaal apart. Voorheen ging ik twee keer per jaar naar Calella, eerst altijd naar hotel Olympic, vorig jaar voor het eerst naar President en Kaktus Playa. Ik heb mijn hart volledig verloren aan Spanje. Dit jaar ga ik waarschijnlijk niet op vakantie naar Spanje, ik hoop er te wonen binnenkort!

Groetjes, Valerie

• Jazz

Zo dat is niet niks.. er willen wonen! Maar ik heb ook gehoord dat Calella echt mooi moet zijn!! Ik ben alleen al een x in Barcelona geweest.. maar dat was meer winkelvakantie in plaats van Strand vakantie!! Waar ergens wil je dan in Spanje wonen Calella?!

Groetjes Yazeena

• Vallie

Tja, dat is al jaren een droom van me! Waar ik precies heen wil is me nog niet helemaal duidelijk, wel een beetje in de buurt van Calella als het even kan.

De omgeving daar is inderdaad heel mooi. Calella ligt tussen bergen en zee in. Boven op de rots staat de vuurtoren, die is ook erg mooi. Het is alleen wel zo dat Calella perfect is voor een relax/strandvakantie. Veel jongeren komen er om te feesten maar het heeft wel meer te bieden dan dat. Bijvoorbeeld Parc Dalmau. Dit park ligt in Calella en is niet ver van het centrum. Het is daar echt ontzettend mooi, veel grote bomen, speeltuintjes voor kinderen en oude stenen bankjes enzo. Ben er vorig jaar pas voor het eerst geweest (schaam, na al die jaren) maar ik was verbaad dat er zo'n groot park in zo'n drukke stad ligt. Als je naar boven klimt zie je ook de zee liggen en heb je goed uitzicht over de stad. Erg bijzonder als je van een beetje natuur houdt. De stranden zijn ook gewoon erg mooi, langs de zee ligt een grote boulevard met bomen erlangs die heel lang is. Ook erg mooi! En het voordeel is ook dat Barcelona met de trein niet ver is en dat je met de trein ook heel makkelijk naar andere kustplaatsen kan gaan.

Als je kijkt op calella.pagina en je klikt op Interessante plekken onder het kopje Algemeen krijg je een goede indruk van deze stad.

Mag ik vragen hoe oud je bent eigenlijk? Ik ben 20 overigens.

Groetjes, Valerie

• twietie3

Vallie, wij hebbennog nooit van dat park gehoord, gaan voor de denk ong. 28e naar blanes /lloret komen natuurlijk altijd ook in callela.

waar lig t dat park??

groetjes twietie

• Vallie

Hoi,

Het ligt langs de hoofdweg die door Calella komt. Ik ben er een beetje onhandig gekomen maar als je naar het plein loopt waar de markt is zie je een tunneltje onder die drukke weg lopen. Je komt dan in een soort nieuwbouwwijk. Als je daar bent moet je volgens mij een stukje naar links lopen en dan kun je omhoog klimmen (de berg op zeg maar) en dan ben je er al. Beneden (echt aan de weg) is een soort vijver met twee ganzen. Dat is zeg maar de hoofdingang maar ik weet niet precies hoe je daar komt. Je kan eigenlijk beter vanuit het centrum naar de markt lopen en dan dus bovenstaande weg volgen. Het is een beetje een kromme uitleg misschien maar ik hoop dat het lukt om er te komen.

Het is niet een heel bijzonder park ofzo maar het is er wel gewoon mooi vind ik.

Groetjes!