Hotel Miami in Calella

• Matthijs

Beste mensen,

Ik heb met een aantal vrienden (18 - 21 jaar) Hotel Miami in Calella geboekt! Ik heb al wat beoordelingen over dit hotel gelezen! Over het algemeen gezien zijn de recenties wel goed! Er wordt echter wel af en toe geklaagd over de (grote) afstand tussen het hotel en het uitgaanscentrum van Calella!

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe lang het precies lopen is vanaf het hotel naar het uitgaanscentrum! En of het een saaie wandeling is, of dat je door een winkelstraat loopt?

Ik hoop spoedig op reacties!

Alvast bedankt!

• Jeroen

ja.. dat vraag ik me dus ook af…

• Eline

Tja, dat vroeg ik me ook af… Ik ga deze zomer met vriendinnen 17-19 ook naar Calella en wij hebben ook geen zin om super ver te lopen…

Maar als je dit forum een beetje doorbladert kom je vanzelf hier;

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=823&i=15413&t=15413

Kijk zelf maar :)

• Eline

Staat o.a. dit;

De afstand tot het strand is zo´n 300 meter, de afstand tot het uitgaansgebied is een stuk groter. Goeie 1.5 kilometer lopen.

Zelf nemen we op de terugweg vaak een taxi en dat kost je ± 5.85

• ikkuh

kopst je 5 euro heen en 5 euro terug dara ga je toch niet voor lopen????????????????

• mario

hoi als je lopend gaat heen is het best gezellig door de winkelstraat en als je uit de disco komt is het meestal drie keer zo ver drie stappen vooruit en twee achteruit .

(HUMOR) dus terug effe een taxi .

voor de rest een goede keus leuk hotel vriendelijk personeel goede prijs kwaliteit verhouding.

veel plezier en een fijne vacantie .

mario en jose.

• 2005

Nou alle antwoorden zijn zo'n beetje gegeven lees ik hier.

Dus een samenvatting is niet verkeerd toch?

Het klopt dat hotel en ook aparthotel Miami in het oude gedeelte liggen van Calella, gewoon tussen de Spanjaarden in.

Het uitgaansleven/hotelwijk is zo'n 1,5 á 2 km verderop en is lopend best te doen.

In ieder geval de heenreis kun je door de lange winkelstraat makkelijk afleggen.

Terug pak je gewoon een taxi, kost inderdaad ± 5 á 6 euro en het is veel veiliger om dit met de taxi te doen. En je bent in minder dan 5 minuten terug bij het hotel/aparthotel

Het is ‘s nachts een hele rustige en donkere wijk en daar ga je niet met z’n tweetjes rondslenteren. Denk aan je veiligheid.

Het strand is zo'n 300 meter en is makkelijk te vinden, gewoon de straat uitlopen.

Dan loop je tegen het station van Calella aan, je gaat rechts af en na een metertje of 75 is er een spoorwegovergang. Steek die over, passeer de strandtent (lekker koud bier daar) en je staat op een heerlijk rustig strand voorzien van lekkere fijne kiezeltjes.

Oh ja, hou het rustig in hotel Miami cq aparthotel Miami.

Het zijn (h)eerlijke mensen daar maar als je er een zooitje van maakt treden ze zonder pardon hard op en slaap je de nacht erop op straat.

Er zijn namelijk ook gezinnen met jonge kinderen aanwezig.

• Leon

Wij zijn heel beschaafd he matthijs :D

• Matthijs

Zo is dat Leon ;) …. Bedankt allemaal voor jullie reacties!

• Niesy-D

Met de taxi?? ik weet niet wat ik hoor hier… hotel miami is egt helemaal niet ver van het uitgaancentrum af… wij gingen bijna elke avond naar menfis en avenue, en dat was goed te doen lopend… gewoon bij miami naar beneden lopen en dan rechtdoor, kom je langs allemaal eettentjes en winkeltjes… dus taxi is egt overbodig