Uitgaanstips

• mari

Wie gaan er nog meer in de periode van 16 juni tot 1 juli naar Calella (oasis park)…En wie heeft er nog uitgaanstips?

Bedankt alvast.

• Robert

menfis!! Echt de leukste discotheek van Calella!!:D

Greetz

• holgerson

Avenue is bij verre de leukste en gezelligste tent van calella!!!

• sanna

Memfis is de leukste discotheek.. je hebt er twee zalen en er is elke zondag een schuimparty…

• Dennis

Die schuim party's zijn zkrs chill:D:D

• ajo

De grootsten zijn toch wel ;

Avenue

Turismo35

The Tunnel

Menfis

Daarna heb je 2 cocktailbars die ook goed zijn, Maui en een andere die ik vergeten ben.

Ik zou zeggen, koop geen gogoclubcard wanneer je met gogo gaat, maar koop een zogenaamd paspoort van Avenue/turismo/tunnel waarmee je gratis entree krijgt en in de limousine wordt rond getourd langs deze discotheken. Dit paspoort kun je bij de proppers wel vragen, die weten waar ze te krijgen zijn, kost iets van 20 of 25 euri maar heb je er echt 100x uit!!

• nicole

waarom geen gogoclubkaart? Ik heb er vooral een genomen omdat er een kroegentocht, eindfeest en een avondje lloret bijzit, maar het is toch ook een soort kortingskaart?

• Nicole

is die entree van die discotheken dan zo duur?? wij kunne bij onze reis ook een discocard aanschaffen en dan krijg je ok korting op entree bij discotheken.. en geven die proppers da dan gewoon.. is wel relax! enne… rijd die limo dan vaak of hoe zit da daarmee ik hoor da zoveel maar weet eiglk nie wa da inhoud.. en hoe da gaat…