werken

• tja

Morgen gaan we weer naar calella, weer voor een aantal maandjes werken.

• Vallie

Leuk zeg! Waar ga je werken?

• Helle

YEAHHH ja ook ik ga lekker maandjes werken in Calella voor Avenue En Turisme 35 eerst even van 31 maart tot 9 April wordt helemaal top Jongens Ik heb er zin In !!! ciao ciao (K)

• ikke

aha, je gaat zeker werken met de engelse studenten in toerisme.. want die komen de derde van april, maak je borst maar nat!!!!!!!

• Willem

Lol,

Ik ga ook, maar blijf het hele seizoen :Dikke schreef:

• Marlene

Is iedereen er dan ook nog in juli???

Zal wel leuk zijn om veel Nederlanders op straat te zien ;)

• Vallie

Hi Willem,

Wat ga jij doen dan? En hoe ben je daar aan gekomen?

• Willem

Via internet. Speurders, marktplaats etc. Daar stonden heel veel advertenties voor seizoenswerk. Dat is nu een stuk minder omdat het seizoen bijna begint. Meer info -> MSN wokkelonline@hotmail.com

• francois lamein

wie is er al een keer aan het werk geweest dan?

ik zit te denken om er ook heen te gaan om te werken.

maar vorig jaar in lloret geweest.

wat is leuker is mijn vraag?

groeten

• Latinti

Hoi Francois,

Het hangt ervan af hoe je baas was in Lloret en of je op basis van uurloon of provisie hebt gewerkt. Ik heb zelf in Calella gewerkt (achter de bar in Turisme 35 en Avenue) Nadelen: fooi mag je niet houden, je verdient maar 5 euro per uur. Voordelen: huisvesting wodt geregeld; personeelsflat waar het altijd dikke lol en n bende is, je kunt goedkoop eten, mooi strand, mooie discotheken.

Als je voor Menfis werkt, schijn je meer per uur te verdienen en daar wordt de fooi elke avond verdeelt, alleen dan moet je wel weer zelf voor onderdak zorgen.. Dus je moet even kijken wat voor jou het beste is. Succes!