Goedenmorgen idereen
Mijn ouders willen op vakantie naar Callela.
Ze hebben elkaar daar ontmoet en willen graag nog een keer terug.
Mijn vraag is wie kent dit hotel en hoe is dit hotel
Alvast bedankt
Groetjes Ciska
heej ik ben vorig jaar met 2 vrienden naar dit hotel geweest. dit jaar ga ik weer met me vriend. tis super leuk hotel, mooi verzorgd, lekker eten, zwembad, internet en je kunt er poolen. Het is dicht bij het strand, alleen het straatje naar beneden. en omringd door leuke kleine winkelstraatjes. Het is niet ver van het uitgaancentrum af, 10 minuutjes lope ofzo. voordat je bij het strand komt is er eerst nog een klein treinstation. Voor 5 euro heb je een retourtje naar barcelone.. aanrader!!
nja tis heel leuk en ik kan niej wachten tot ik weer kan gaan met me vriend (4 augustus)!! wanneer ga jij?
Hoi
Het is zeker een aanraden waard.
Het is geen duur hotel maar het is erg schoon en de prijs valt zeker mee.
Met name solmar toers heeft er erg veel ruimte gehuurd. (busreizen)
Wij zitten reeds 5 jaar in het naast gelegen apparthotel wat van dezelfde eigenaar is. We hebben daar alleen maar leuke herrinneringen aan.
Het straatje waar het hotel aan ligt komt rechtstreeks uit in het centrum. Ga je voor het uitgaan dan moet je wel aan de andere kant van de stad wezen, maar een taxi kost weinig.
We hopen jullie daar eens te ontmoeten. We gaan dit jaar met een man of 25 op 24juli er weer naar toe. Kan niet wachten tot het zover is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?