vakantie met wat "oudere" kinderen

  • ingrid

    hallo allemaal,

    Kan iemand mij vertellen waar het leuk is om met kinderen van 11 en 14 jaar naar toe te gaan?

    bedankt,

    Ingrid

  • twietie3

    Het is maar net waar jullie en de kinderen van houden.

    Houd je van zwembaden, cultuur??

    Of winkeltjes??

    Of vanalles wat.

  • ingrid

    Was ook wel erg vaag he?!

    Ik zou zo graag een accomodatie hebben waar ze behalve kunnen zwemmen ook is kunnen tafeltennissen en waar wat leuke sportieve dingen te doen zijn of georganiseerd worden.

    Verder willen we lekker met ze naar 't strand, af en toe wat winkelen en wat leuke/mooie dingen bekijken die natuurlijk allemaal een beetje prettig te bereiken moeten zijn, lopend of met openbaarvervoer.

    Misschien heb ik wel te veel wensen hoor, maar ik ben geloof ik als een kip zonder kop aan het zoeken (waarschijnlijk op een niet zo'n handige manier!) maar ik vind het zo één, twee, drie niet en daarom dacht ik, ik vraag het gewoon hier aan de ervaringsdeskundigen.

    Ingrid

  • twietie3

    Dan zou appartementen Samba in LLoret de Mar iets voor jullie zijn.

    Daar is annimatie voor groot en klein, overdag en 's-avonds.

    Als je daar bent zou je naar Water world kunnen gaan, een park met zwembaden en

    verschillende grote glijbanen.

    Ook was er nog appartementen Brava Park, maar ik dach dat die vorig jaar dicht gegaan zijn ik weet dat niet zeker.

    Lloret heeft leuke winkeltjes en mooie stranden, wel met hele kleine kiezelsteentjes.

    Ga je met de bus naar Blanes en pak je daar de trein naar Barcelona heb je ook een leuke dag en is niet duur.

    In Lloret is ook een kattenmuseum.

    In Blanes kan je naar de Botanische tuin.

    Neem eens een kijkje op mijn Lloret spaces, daar staan veel dingen die je kunt doen.

    Hoe reizen jullie? bus , vliegtuig of auto.

    http://spaces.msn.com/members/LloretdeMar/

    Dit is het adres van de spaces.

    Veel succes met het zoeken.

    Wil je meer weten dan vraag je maar.

    Groetjes twietie

  • ingrid

    Hoi Twietie,

    Hartstikke bedankt voor de informatie! Ik ga snel kijken.

    We gaan trouwens met het vliegtuig.

    Ingrid

  • limburgse

    Als je naar calella gaat is hotel Mar Blau een echte aanrader. Heel goed, mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel en leuke animatie. Mooi zwembad en fitnes ruimte.

    Gunstig gelegen. Ligt vlakbij een bowlingbaan en midgetgolfbaan.

    Je kunt inderdaad vanuit Calella met de trein alle richtingen uit voor weinig geld. Pak de trein naar Barcelona, loop over de Ramblas en maak een boottocht door de haven of breng een bezoek aan het zeeaquarium. Pak op de Pl. Catalunya de open toeristenbus en stap onderweg uit bij atracties/gebouwen etc en vervolg dan met de volgende bus weer je weg.

    Je kunt ook van bij de haven met de kabelbaan de Mont Juich op waar het olympisch stadion o.a. ligt of breng een bezoek aan het Barcelona stadion.

    Verder kun je met de trein natuurlijk ook allerlei andere kustplaatjes bezoeken: Lloret, Blanes (botanische tuin), Malgrat, Pineda enz.

  • Cami

    These toipcs are so confusing but this helped me get the job done.