hotel esplai

• nicole

Ja door die verhalen ga je echt twijfelen of je wel het goede hotel hebt gekozen, maar inderdaad moet je het toch echt zelf gezien hebben.

Wij gaan 10-20 juli met de bus naar Calella. We gaan met gogotours. Ik hoop dat dit een goede reisorganisatie is! Met welke reisorganisatie gaan jullie dan?

Heb je al op vakantiereiswijzer.nl gekeken? Daar kan je ook heel veel reacties over je hotel/appartement lezen.

• nicole

sorrie foutje

• 4patygirlsss

Wij gaan met het vliegtuig, transavia.

We hebben met sunweb.nl geboekt.

Nouja ik zie het allemaal daar wel hoor :)

Vakantie is vakantie!

• nicole

precies!!

En het is maar net wat je er zelf van maakt hoor!! Ook al valt het hotel tege, feesten doe je toch buiten het hotel, hetzelfde geldt voor het strand en shoppen.

Nog maar 5 weken en dan gaat het feest beginnen! :)

• Nicole

kan echt nie meer wachten!! heb er ook al zoveel zin in!! eindelijk lekker 10 dagen weg uit dit koude landje! en op naar de zon :D

• nicole

Ik kan ook echt niet meer wachten gewoon!

Nu nog 1 week school, en daarna nog maar 3 weken wachten en dan gaan we feesten en bakken op het strand! Ik heb er zooooo veel zin in!!!

• 4patygirlsss

Ja maar het weer is hier redelijk opgeknapt, dat is wel lekker!

FF voorbruinen voordat we naar Calella gaan :P

Hopelijk is het daar ook een beetje weer…

Maar dat zal denk wel… juli!!

Oewww heb er zo'n zin in…'t komt steeds dichterbij :D

• Nicole2

ja echt he! ik ben al aan het aftellen vanaf t moment da we geboekt hadden :) maar nu al helemaal!! :D

• nicole1

Jah inderdaad!! Dat aftellen is echt geweldig. Eerst in maanden, toen in weken en nu begin ik echt met de dagen af te tellen.. Ik kan echt niet wachten gewoon!!