hotel kaktus playa!!!!!!!!!

• joyce

halloooooo,

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Calella in hotel Kaktus playa. Ik vroeg me af of er nog meer mensen in dezelfde tijd naar dit hotel gaan (namelijk van 17 juli tot 25 juli). Misschien is het leuk om samen dingen te ondernemen.

Reageer maar als het je leuk lijkt!

Groetjes joyce

• Armani

Hoi,

Wel hetzelfde hotel maar helaas een andere periode, ik ga namelijk van 12 t/m 27 juni.

Het is een erg goed hotel, veel plezier daar!

Armani.

• tipje!!

hey wij gaan ook 10 tot 20 juli

groetjes!!

• Jack

Heey… Wij gaan ook voor het eerst naar Hotel Kaktus Playa.. Alleen ook al een andere periode, van 3 tot 12 juli!!

• nicole

he wij ook 10 tot 20 juli maar dan een ander hotel, met welke reisorganisatie gaan jullie?

• tipje!!

wij gaan met solmar

• Sandra

Heej,

Ga ook samen met een vriendin van 7 tot 19 juli. Ook met Solmar natuurlijk! Heb er zin in!

• Meis

Hey, ik ga ook van 17 juli tot 25 juli maar ik ga naar hotel garbi misschien ligt het bij elkaar in de buurt..

• pino

Yo joyce,

Wij gaan ook met een groep van ongeveer 12 mensen en vertrekken volgens mij op 17 of 18 juli. Ik heb geen idee wat de reisorganisatie is maar vind helaas weinig informatie over het hotel op internet. Iemand van jullie ervaringen?

groeten

• Sharon/Lindsey

Hallo, wij gaan 4 augustus naar Kaktus Playa! Wij zijn 2 meiden van 15 en 17 jaar! wij hopen daar leuk te feesten! Reageer dat vinden wij leuk groetjes Lindsey & Sharon