Hoe is het obenbaar vervoer in Callella en omstreken?

• Paulien

Is deze duur? En de kosten van de taxi's. Vriendin en ik willen graag Barcelona bezoeken en misschien nog naar Lloret. Wie heeft hier ervaringen mee?

• Paulien

openbaar natuurlijk ;)

• nicole1

Ik heb verschillende mensen horen praten over een retourtje van 5 euro naar barcelona. Vanaf Calella ja, valt niet tegen he? haha!

• marco en ricardo

prijzen zijn echt belachelijk laag goede verbindingen met andere plaatsen via de trein

• paulien

Oh dat is niet verkeerd! Dat wordt retourtje Barcalona!

• Bernie

Zeker doen, vorig jaar in Malgrat geweest en voor iets van 6 euro reisden we op en af naar Barcelona. Prachtige stad! Dit jaar gaan we dit opnieuw doen, maar dan vanuit Calella.

Het is een zeer aangename treinreis met mooi uitzichten langs de kust (de voorsteden van Barcelona uitgezonderd) en er is airco in de trein.

• tamara

ik ben NET trug van Calella het was helemaal super goedkoop idd!

Maar.. wel super druk in de trein en niemand stapt uit natuurlijk, want IEDEREEN gaat naar barcelona.. veel kans om te moete staan, maar voor dat geld maakt het niet veel uit..

Vond Barcelona wel ontzettend tegenvallen.. alleen maar dezelfde winkels.. KILOMETERS lang alleen maar eet tenten en souvenirs-winkels..

Niet leuk winkelen en het stinkt er!

In Calella kan je veeeel beter winkelen! zeker weten

mijn mening hoor, maar veel plezier ;)