gemiddelde leeftijd vakantiegangers?

• Paulien

Wat is de gemiddelde leeftijd van de vakantiegangers in Callela? Ik ben zelf bijna 21, zou het alleen beetje jammer vinden als er alleen maar 16/17 jarige rondlopen, gezinnen en oude mensen!

• nicole1

heej er komen ook veel jongeren van jou leeftijd naar calella hoor, ook jongeren van 17/18 maar niet alleen maar. Wij gaan ook met een groep van 21 jaar of ouder. Maak je geen zorgen!

• Hans

Jawel, maak je wel zorgen! De gemiddelde leeftijd ligt zeker lager dan 21. Natuurlijk zijn er ook nog mensen van die leeftijd of ouder maar het meerdendeel is jonger! Zeker in het hoogseizoen.

• Bernie

We gaan met vier kerels naar Calella. Ik ben er bijna 24, de andere drie 22-23. Zo te horen ga ik één van de ouderen zijn :-) Het zij zo, ik ga alleszins plezier beleven van 17 juli daar.

• nicole

Nee joh geen zorgen maken :P 3 jaar geleden was de gemiddelde leeftijd echt niet 17 maar ook veel ouderen. Of zou het in die 3 jaar zo veranderd zijn? Hoop van niet iig

• yo

De gemiddelde leeftijd hier in het hoogseizoen is echt wel een jaar of 16 tegenwoordig. Dat ze door de ouders alleen op reis mogen is ongelovelijk. Aan de andere kant kan je voor een prikkie een reis boeken. Dus zo onlogisch is het niet. Ik zou zeggen kom gerust, maar wees voorbereid op een hoop jong grut.

Fijne vakantie!

• Rene

Ik ga samen met n vriendin, wij zijn beide 23 en we gaan bewust in augustus zodat de leeftijd niet te laag ligt.

• Bernie

Onbegrijpelijk dat sommige ouders zo weinig verantwoordelijkheid kennen. Zeker als je ziet wat hier weer onlangs in België is gebeurd is (twee meisje ontvoerd, misbruikt en vermoord).

Plezier moet je maken, met of zonder koters. En plezier dat zullen we wel hebben.

• Liesbeth

Hoi hoi,

Ik zelf ga 12 augustus naar calella, ben 22, en neem 3 heren mee van 25 jaar..

Dus met wat geluk zitten we een beetje gunstig kwa leeftijd in die periode.. Allemaal jong grut is wel geinig maar goed je hoopt toch op wat mensen van je eigen leeftijd.

• Linda

Van 8 dagen oud tot 88 jaar mijn liefje wat wil je nog meer, kweet niet wanneer je gaat maar ik neem mijn 2 zoons mee van 19 en 20, wij zijn er van 22-7 tot 12-8, veel plezier

Linda