Leuke jongeren!?

• Sharon/Lindsey

Wij houden daar graag van leuke jongeren die met ons uit willen gaan! reageer anders, als je rond de eerste 2 weken van augustus gaat.

Groetjes Lindsey en Sharon 15 en 17 jaar

• tamara

ik kom net terug van Calella.. en het meerendeel is Vrouwelijk wat daar rondloopt

je heb flink wat concurentie hoor!

De manne hebbe t flink makkelijk, 3kwart gaat uit met WITTE klere met schuimparty's met rokjes enzoo en klede zich flink hoerig

Als je uitgaat met broek en normaal shirt nie te opgetut heb je meer kans!!

Ik heb ook leuke gozer gescoord ;)

Meeste mannen zitten wel in Discotheek Avenue! tip ;)

• hardstyler

wij gaan met 8 jongens,,,die ook wel vanuitgaan houde!…we zitte er van 24 juli tot 7 augustus,,,dus 1ste week vn augustus nog!,,,hotel miami,,,welk hotel/appartement zitte jullie??

• Dennis

Meer en deel vrouwelijk?

had het eerder andersom verwacht, niet dat ik dat erg vind hoor :P

Maare ik verwacht eerlijk gezegt straks wel meer mannen in het hoogseizoen..

Wij gaan trouwens met 3 jongens van 10 t/m 23 Juli.

• tamara

hee hardstyler!

Dat hotel waar jij zit.. HELEMAAL TOP!

ben k ook geweest, egt super.. zwembad lekker

goede service, goedkoop eten!

je moet wel ver lope naar uitgaans leven hoor!!

aan je naam te zien.. hou je van hardstyle ofzo??

dan moet je in discotheek avenue wezen, en niet in Menfis ofzo

en ja.. misschien in de zomer meer jongens, wie weet?

Volgend jaar ga ik ook in hoogseizoen!

• hardstyler

hej tamara

leuk dat je reageert..

das mooi dat het goed hotel is,,,,! heb er ook nog niej egt iets negatiefs over gehoord,,,,alleen dat het wat verder is van het uitgaan ,,maar dat maakt niej uit,,,anders lopen we wel,,,en taxi is altijd een optie,,,over geld maak ik me op vakantie toch niej druk,,,

maar idd houw van hardstyle,,maar eigenlijk houw ik va veel soorten,,,bijv, oook u2 heel erg mooi en sommige r&B nummers kan ook nog wel,,,en bedankt voor de tip van avenue!! dana ,,luna promo komen dacht ik ook nog langs!,,,maar we gaan wel naar alle discotheken,,,kijke waar beetje de leuke-lieve vrouwtjes lopen :p……

en tamara ga je ditjaar niej dan ????

• hardstyler

haha lees het al dat je net trug komt :p

• Nicole2

nou nou.. veel vrouwen.. dikke concurentie dus :P hahaha.. naja.. we zullen wel zien he.. ;) marre.. er is nie echt een site he van die disco's alleen van de menfis.. en die van de andere disco's is echt nog van vorig jaar ofzo.. :s… nie handig.. hoe weet je dan wat er allemaal te doen is.. staat da daar ergens aangegeven ofzo.. ??

• Dennis

Hey Tamara, trouwens nog ff vraagje, over die vrouwen daar..

Het zijn toch niet allemaal meisjes van 14,15 jaar? wat is ong. de gemiddelde leeftijd daaro op het moment?

• nicole1

haha dennis je ging nog een keer een cocktail met ons drinken he! En wij zijn rond de 20 valt niet tegen he? :P

Groetjes Nicole