Wij houden daar graag van leuke jongeren die met ons uit willen gaan! reageer anders, als je rond de eerste 2 weken van augustus gaat.
Groetjes Lindsey en Sharon 15 en 17 jaar
ik kom net terug van Calella.. en het meerendeel is Vrouwelijk wat daar rondloopt
je heb flink wat concurentie hoor!
De manne hebbe t flink makkelijk, 3kwart gaat uit met WITTE klere met schuimparty's met rokjes enzoo en klede zich flink hoerig
Als je uitgaat met broek en normaal shirt nie te opgetut heb je meer kans!!
Ik heb ook leuke gozer gescoord
Meeste mannen zitten wel in Discotheek Avenue! tip
hee hardstyler!
Dat hotel waar jij zit.. HELEMAAL TOP!
ben k ook geweest, egt super.. zwembad lekker
goede service, goedkoop eten!
je moet wel ver lope naar uitgaans leven hoor!!
aan je naam te zien.. hou je van hardstyle ofzo??
dan moet je in discotheek avenue wezen, en niet in Menfis ofzo
en ja.. misschien in de zomer meer jongens, wie weet?
Volgend jaar ga ik ook in hoogseizoen!
hej tamara
leuk dat je reageert..
das mooi dat het goed hotel is,,,,! heb er ook nog niej egt iets negatiefs over gehoord,,,,alleen dat het wat verder is van het uitgaan ,,maar dat maakt niej uit,,,anders lopen we wel,,,en taxi is altijd een optie,,,over geld maak ik me op vakantie toch niej druk,,,
maar idd houw van hardstyle,,maar eigenlijk houw ik va veel soorten,,,bijv, oook u2 heel erg mooi en sommige r&B nummers kan ook nog wel,,,en bedankt voor de tip van avenue!! dana ,,luna promo komen dacht ik ook nog langs!,,,maar we gaan wel naar alle discotheken,,,kijke waar beetje de leuke-lieve vrouwtjes lopen :p……
en tamara ga je ditjaar niej dan ????
nou nou.. veel vrouwen.. dikke concurentie dus hahaha.. naja.. we zullen wel zien he.. marre.. er is nie echt een site he van die disco's alleen van de menfis.. en die van de andere disco's is echt nog van vorig jaar ofzo.. :s… nie handig.. hoe weet je dan wat er allemaal te doen is.. staat da daar ergens aangegeven ofzo.. ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?