hotel OLYMPIC

• jolanda

is er misschien iemand

die recent ervaring heeft

met hotel OLYMPIC,ik lees

allemaal op engelse sites van die spook verhalen

en wetende dat die engelse wel wat gewend zijn

jolanda

• nicole1

ik heb geen recent nieuws voor je, maar ik ben er 3 jaar geleden geweest en mij is het goed bevallen hoor! De meeste mensen hebben veel te zeiken. Het hotel waar ik nu heen ga ook, terwijl bekenden van mij er ook heen zijn geweest en die waren dik tevreden over het hotel.

Dus niet teveel aan die overdreven reacties denken en er gewoon wat leuks van maken!

• Bernie

Ik ga ernaar toe vanaf 17 juli. Ik heb op internet ook veel negatieve zaken gelezen over het hotel. We gaan via een klein reisbureau en hebben met de eigenaar erover gepraat en hij wist meteen om welke fora e.d. het ging. Hij heeft ons gerustgesteld en verzekerd dat het een goed hotel was.

Ik ken een gezin met twee dochters en die vonden het er reuze. Net als mijn oma (vooral referentie qua eten) in oktober er geweest en die vonden het er uitstekend.

• Calella ganger

Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen. Ben er zo'n 10 keer geweest, de laatste keer in mei vorig jaar. Ik verwacht niets spectaculairs omdat het geen dure vakanties zijn maar het eten vond ik bedroevend. Daarbij is het door het All Inclusive gebeuren niet veel beter geworden. Je moet in de rij staan voor een drankje en dat vond ik niet zo'n succes. Ook als je geen All Inclusive had.

Ik ga er nooit meer heen en ik moet zeggen dat ik ook even op een site met reacties van Engelsen heb gekeken. Veel daarvan was helaas waar.

Ik hoop dat jullie het tegendeel waar vinden en dat het een geweldige vakantie wordt!

• Prieka

Dit jaar ga ik er voor de 3e keer heen. De vorige twee keer zijn mij goed bevallen. Tuurlijk er is altijd wel eens iets wat je minder lekker vind bij het eten, maar dan neem je dat toch gewoon niet? Grootste minpunt van hotel vind ik dat het water in het zwembad een paar graden te koud is, maar als dat al het ergste is…….

• LIEFSKE

ik hoopniet dat wat ik lees waar is , ik bennu 2 jaar niet in olympic geweest maar van te voren 10 jaar elk jaar wel en heb het er altijd heel erg leuk gevonden , nu wil ik in september weer gaan kijken wat er over is gebleven van het oude personeel er werken niet veel mensen meer van toen maar nog wel een paar :) en zal blij zijn ze te zien soort 2de familie geworden naar al die jaar :) ach ja ook al kloppen de verhalen wel ik weet zal het er tog weer leuk hebben net als alltijd!

• Calella ganger

Wie ken je allemaal? Mail me maar prive als je wil, ben wel benieuwd! Mailadres: vbuddenberg@yahoo.com