discotheken!

• Esther

Hallo allemaal!

Wij gaan aanstaande dinsdag naar Calella, hotel Garbi! We hebben een groepje van meisjes van 17 tot 19 jaar en dus vroegen we ons af of er streng op leeftijd gecontroleerd werd? Het zou natuurlijk niet zo leuk zijn als onze 17-jarige meid niet mee naar binnen kon! En hoe zit dat met die kortingen op de entree's van de discotheken? Daar is toch zo'n kaart voor? Waar kan je die krijgen?

xxx

• dominique

licht er aan hoe ze er uit ziet bedoel dan als ze ouder lijkt dan 17 dan is de kas groter dat ze naar binen komt Garbi is een goed hotel nast zit menfis dicothek daar hebben ze week karten is stuk goed koper en is best wel chil daar groeten wie weet zien we elkaar daar wel kom er ook veel ik ga de 21 met de bus naar toe

• Mark

Kaart kan je halen bij je reisorganisatie of aan de deur

Ze controleren niet op leeftijd

Hoe lang gaan jullie?

• dominique

nou haat de eerst keer paar meiden mee van 16 die ook in het hotel zaten die kwamen er niet in mark

• Mark

serieus? toen ik ging stonden er een hele lading <18 binnen elke dag

naja misschien ligt t aan de drukte :P

• dominique

denk ik wel dat het druk is laten ze sneler mensne door wie weet of niet

• Dennis

Hoi.. ik ben net terug uit calella..

enne ik weet wel dat je er zo in komt.. mijn broertje was ook mee (16) en die kwam er ook overal gewoon in..ze controleerde helemaal niet.. dus das bullshit..

Ik heb nog poos met een uitsmijter van Menfis er over gebabbeld..en die zei: het gaat ons alleen maar om de inkomsten.. oké een 13/14 jarige lukt niet maar verder wel..

Alleen bij Avenue vroegen ze hoe oud hij was.. maar hoefde die ze ID niet te tonen.. gewoon zeggen dat je 18 ben..

En bij Hans en grietje moet je trouwens wel je ID 1x tonen of je 18 ben dan krijg je een bandje.. en kan je alcohol halen.. let op het halen ja.. onder 18 mag je het wel drinken.. dus das geen probleem.