Hoe is appartement codina

• EDWIN

Hoe beviel appartement codina, en zijn er nog mensen die daar van 11tot 20 augustus zitten

Laat allemaal snel wat horen…Edwin

• Mir

Hee Edwin,

Ik verblijf niet in appartement Codina maar ben in Calella van 11 aug. t/m 20 aug. aanwezig…=)

Groetjes.

• Edwin

hoi mir??

1 paar kleine vraagjes.

In welk hotel/appartement zitten jullie.

Met welke reisorganisatie reizen jullie ,En vanaf waar gaat jullie bus .

Met hoeveel en hoe oud zijn jullie.

groetjes hoor het nog wel

• Mir

Dag Edwin!

We zitten in Hotel Oasis Park (all in!)

We zijn met zijn tweeën (19 en 20 jaar oud) en gaan met GoGo Tours (vanuit Eindhoven)…en jij? hoe oud ben je enz!? =)

Groetjes!

• Edwin

hoi Mir ?? (Zal wel niet de echte naam zijn.)

Wij gaan met 4 man we zijn van 19 tot 21jaar oud.

En we reizen met Beachmasters we vertrekken van uit zwolle maar we gaan wel langs eindhoven met bus 23.

Maar hoe heten jullie.

Groetjes Edwin hoor nog wel .

• Joo

Haaj! Ik zit ook in Codina! ben er alleen pas 19 aug! Misschien zie ik je nog :P!..

>

• nicole1

Ik heb veel verhalen over dit app gehoord. Het schijnt dat alle kamers anders zijn. De ene kamer is erg mooi en superluxe. De andere kamer is klein en vies enz. Maar ik hoop dat jullie een goede kamer hebben, succes!

• Chris

Prima te doen hoor, heb verscheidene appartemente gezien daar, allemaal anders maar wel goed.

• Nicole2

wel ja? nou ik heb dit jaar in app. codina gezeten en ik vond t echt tegen vallen.. net wa nicole 1 zegt :) bij ons is het dus dik tegen gevallen, t was vies, klein, kapot.. enz.. gelukkig hoefde we alleen maar te slapen want meer wilde ik er ok nie zijn!!

is het bij jullie wel meegevallen dan ??

• Chris

naja, het was niet vies, het was een stuk smeriger toen we weg gingen:D. We hadden een tv met spaanse zenders, interessant. Heel veel frutsels aan de muur en op planken… gezellig :) de slaapkamers.. ja wel ok, niet echt groot maarja is om te slapen. douche was erg klein. Keuken, was wat minder. Oh de lift… ja, heel lelijk bruin en 1 bij 1 m, maximaal 3 mensen, maar 4 hield hij ook nog, je kon zelfs springen en heen en weer wiebelen, werkte nog prima… met wat gepiep en gekraak… alleen we moesten af en toe de trap neme omdat de lift het niet deed…vreemd.

we zaten in entree 12, verdieping 8, appartement 90, is daar boven de snackbar. De snackbar is erg slecht trouwens.

en borg was wel erg veel! €80 pp. Paniek als er bijna iets stuk ging.

Maar om daar te overnachten is het wel ok, goedkoop, maar minder gezellig dan een camping, al wil je tijdens de regenbuien echt niet op de camping zitten.