heej mensen,
ff een vraagej. Kan je met n gewone giropas ook pinnen in Calella.
Bedankt mark
ik ben er 2wkn geleden geweest en ik heb gewoon kunnen pinnen met mijn rabo pas.. en volgensmij ook bij de caixa bank maar eiglk weet ik nie meer precies hoe die heet.. ik pinde altijd vlak bij de menfis discotheek.. als je die dan voorbij liep kwam je links uit op een pleintje daar zit een bank waar je gewoon kan pinnen.. je moet wel maestro of europas hebben anders lukt het niet..
het inslikken van pasjes zal denk ik wel meevallen maar idd ik heb wel een verhaal gehoord dat iemand zijn pinpas nie meer terug kreeg.. die heeft toen naar huis moeten bellen enz… enz..
Ben 2 weken geleden in Calella geweest en mijn pinpas is daar ingeslikt door zo'n automaat. Hier hadden mensen een apparaatje voor gemaakt waarmee ze op de een of andere manier credit card nummers konden lezen. Het leek net echt en voor mij waren mijn kameraden en die konden wel gewoon pinnen en bij mij bleef ie steken en toen werd ie dus ingeslikt. Heeft gelukkig geen gevolgen gehad want de politie is erbij gehaald en die heeft dat apparaatje wat ze er op gemaakt hadden meegenomen en dus konden ze er nix mee.
Maar pin gewoon bij een automaat in een bank. De Caixa bijvoorbeeld maar niet bij een losse automaat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?