Aparthotel Miami

• Mariëlle

Hallo allemaal,

Ik ga aankomend jaar voor het eerst naar spanje met de bus. We hebben aparthotel miami geboekt. Kunnen jullie soms wat meer vertellen over dit aparthotel?

Ik heb halfpension erbij, wat kan ik verwachten bij het ontbijt en het diner? word er ook patat geserveerd? Is er op de kamers keukengerei aanwezig? En hoe zijn de kamers? Word er veel georganiseerd in het aparthotel of is dit meer voor kinderen?

Is de lange winkelstraat dichtbij het hotel? En is er een boulevard? Kun je met een treintje naar malgrat en pineda?

Ik hoor graag jullie ervaringen! Alvast bedankt!

Groetjes

• mario

hoi Marielle allereerst leuk dat je voor het eerst naar spanje gaat met de bus nog wel .

als je de juiste instelling hebt kei gezellig.

over app miami goede keus gezellig app voldoende ruimte op de kamers .

vriendelijk personeel. alles is op de kamer aanwezig van bestek tot kookvoorziening.

verder zal iedereen zijn best doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten zijn .

en wat het vervoer betreft je kunt vanaf het station overal naartoe van blanes girona barcelona en je kunt lopen naar pineda zover is het dus hah

wensen je een fijne vakantie .

wij komen al 16 jaar met tevredenheid bij miami app en hotel .

groetjes mario en jose .

calellafielen .

• Mariëlle

Hoi Mario en Jose,

Bedankt voor jullie berichtje!!! Zijn jullie ook weleens in het apparthotel Promenade park geweest in Pineda??? Zoja hoe was het daar?

Groetjes Mariëlle

• mario

hoi mariele daar kunnen wij helaas niets over zeggen .

omdat we bij miami tevreden zijn komen we daar steeds terug vandaar .

maar mischien dat andere lezers op ditforum er wel eens geweest zijn en mischien wel info hebben effe afwachten he .

groetjes mario en jose

• Mariëlle

Dan wachten we het af, ik heb een nieuw berichtje voor de andere geplaatst! Het is in ieder geval een goed teken dat jullie over Miami zo tevreden zijn. Het is altijd een moeilijke keuze om een goed hotel te zoeken (vooral voor de eerste keer).

Gaan jullie aankomend jaar ook weer naar Miami? En weten jullie soms nog sites waarop ik meer informatie kan vinden of foto's over Miami?

Gr Mariëlle

• marielle

hoi marielle probeer dit maar eens www.aparthotelmiami park.com/miamipark.htm

hoop dat het lukt . groetjes en we gaan dit jaar weer en volgend jaar ook weer .

mario jose calellafielen

• saar

He ja wij hebben ook geboekt daar voor het eerst.

Snap het ook niet helemaal we hebben volpension en ik begrijp dat er evengoed ook een keukentje op de kamers aanwezig zijn?/ Dat zou inderdaad ideaal zin..

Wij hebben geboekt voor juni.marielle schreef:

>

> hoi marielle probeer dit maar eens www.aparthotelmiami

> park.com/miamipark.htm

> hoop dat het lukt . groetjes en we gaan dit jaar weer en

> volgend jaar ook weer .

> mario jose calellafielen

• mario

hoi saar je hebt zelfs een tafelkoelkast op je kamer .

en een eethoekje en een zitbank en potten en pannen en als je geluk hebt een grote slaapkamer .

ik weet niet wanneer je gaat maar heel veel plezier en geniet ervan .

zorg dat je uitgerust aankomt heb je een hele dag extra als je aankomt .

je mag dan wel om 1 uur of zo je kamer op maar je kunt wel lekker naar het strand of een terrasje pakken .

de bus is zo erg nog niet kwestie van instellen .

de groeten van de calellafielen .

komen al 16 jaar bij miami .

mario en jose .