Van luchthaven Barcelona naar Calella

• Soofie

Wanneer je de trein van de luchthaven van Barcelona naar Calella neemt, moet je dan overstappen onderweg?

• ricardo

nee er gaat ook een trein rechtstreeks naar calella

• Soofie

Ok bedankt!

We zullen het dan wel vinden.

• Mar

Alle keren dat wij met de trein gingen,moesten we overstappen op Mataro.Maar het kan zijn,dat Ricardo gelijk heeft,hoor.Have fun iig……Ik ga in augustus weer!

Greetz Marco

• limburgse

Je moet wel overstappen. www.renfe.es

• shadowlady56

Hallo Limburgse,

Ik ben een aantal jaren terug met de trein geweest en toen moesten we ook overstappen, maar ik weet niet meer waar.

Zelf spreek ik wel Spaans, dus heb nooit problemen, maar mijn dochter dus niet. Nu gaat mijn dochter voor het eerst met haar vriend en zonder haar moeder en zou ik graag precies kunnen vertellen hoe ze moeten gaan, zodat ze zich daar niet druk om hoeven te maken. Uit de kaart van Renfe word ik niet echt veel wijzer, dus hoop ik eigenlijk dat jij me zou willen/kunnen vertellen waar ze moeten overstappen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,

• Mar

Hallo,

Volgens mij moet ze overstappen in Mataro,even naar een ander perron,Duurt niet lang voor de andere trein komt.

Greetz Marco

• wilma

makkelijkste is overstappen in Ocata, volgende trein is de juiste naar Calella.

Is veel kleiner stationnetje dan Mataro, dus veel simpeler! Terugweg hetzelfde.