weet iemand of de palmbomen die op de foto's
van het hotel olympic in calella staat, al gegroeid zijn..
de bladeren dan, want op de foto zijn ze behoorlijk kaal.
http://www.solmar.nl/images/hotelfoto/ca/ol_/olympi03.jpg
je hoeft je geen zorgen te maken om dit hotel is een zeer leuk hotel zijn net vandaag terug gekomen van dit hotel eten is goed en gevarieerd personeel is aardig alleen is het wel iets meer engels georienteerd allemaal maar niks te klagen je kunt trouwens als je all in hebt hoef je niet te wachten tot het avondeten je kunt dan al meteen zodra je je pasje hebt beginnen met drinken(wel vanaf 10.00 uur dan) en tussen 15.15 en 1800 snacken (frietjes hamburger worstjes) in de eetzaal dus honger en dorst hoef je niet te lijden
groetjes en veel plezier daar
Hmm, ja daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kwam er vroeger altijd, heel vaak maar nu niet meer. De kwaliteit is er erg op achteruit gegaan naar mijn meningn in vergelijking tot vroeger (zo'n 4 jaar geleden). De laatste keer dat ik er was was in 2005, het is me toen zo tegengevallen dat ik er niet meer naartoe ga. Maar ja, ik was beter van Olympic gewend, misschien ligt het daar aan…Wat ik in ieder geval vervelend vond was dat het merendeel all-inclusive was. Wij niet, mensen stonden in de rij voor een drankje (gratis) en ik als betalende klant vond dat niet zo leuk eigenlijk.
Trek je er niet teveel van aan en trek je eigen conclusie als je er geweest bent. Je zal het vast leuk hebben. Veel plezier alvast!
Valerie schreef:
>
> Wat ik in ieder geval
> vervelend vond was dat het merendeel all-inclusive was. Wij
> niet, mensen stonden in de rij voor een drankje (gratis) en
> ik als betalende klant vond dat niet zo leuk eigenlijk.
niet rot bedoeld hoor maar als je geen all inclusive heb dan weet je toch dat je moet betalen voor een drankje,of bedoel je ermee dat het zo onwijs druk is aan de bar… ?
wij hebben wel all inclusive.
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?