Achter de bar bij oa Avenue, de Tunnel enz....

  • Deidre

    Ben jij meertalig (bv, Nederlands en Engels of evt. Spaans, Duits enz) , spontaan, gezellig, niet op je mondje gevallen Spreekt het jou aan om in een van de grootste discotheken in Calella achter de bar te staan? Dan is dit misschien wel wat voor jou.

    Wij zoeken dames en heren tussen de 18 en 25 jaar, die het leuk zouden vinden om achter de bar te werken voor een periode van het liefst 2 maanden.

    Het appartement is al geregeld en je salaris krijg je per week uitbetaald. Ook krijg je bij de meeste eetgelegenheden een flinke korting.

    Heb jij belangstellen, aarzel niet en mail (graag met een aantal duidelijke foto?s van gezicht en lichaam). Ook zouden wij graag motivatie ontvangen waarom je daar wilt werken.

    Met vriendelijke groet,

    Deidre

  • Dennis

    Klinkt leuk, sta hier in NL al 2 jaar bar, maar helaas kan ik deze zomer niet, miss volgende zomer, mij lijkt het wel een keer leuk in een spaanse kustplaats bar keeper te zijn..

  • Kelly Maas

    Beste Deidre

    Mijn naam is Kelly Maas

    Ik ben geboren op 21-06-1991

    Ik woon in Rosmalen.

    En zou het Hartstikke leuk vinden om achter een bar te staan,

    Ik ben Spontaan Verzorgd en kan goed met mensen omgaan en vind het leuk om in teamverband te werken.

    Ik hou ook van Doorwerken.

    En ik spreek vloeiend Nederlands en Engels en een beetje duits.

    En ik ben Zeker niet op mijn mondje gevallen.

    Hier een paar foto's van mij

    Met Vriendelijke groeten Kelly Maas

  • Emy Hoedemakers

    Beste Deidre

    Mijn naam is Emy Hoedemakers

    Ik ben 24 jaar oud

    Ik woon in Den Bosch

    En mij zou het leuk zijn om achter de bar te werken.

    Ik kan goed omgaan met andere mensen,

    Ik ben spontaan,verzorgd en werk graag in teamverband.

    Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels

    Hier een paar foto's van mij :

  • Milly

    You're on top of the game. Thanks for sarhing.