9 Juli Hotel Miami :-D

• Meisje

Hallo hallo mensen!!!! Een vriendin van me en ik vertrekken volgende week maandag alweer naar het mooie Spanje…woehoeee.. vraag is natuurlijk wie er allemaal die dag vertrekken…en….natuurlijk wie er naar hotel Miami gaan!!!! Zou wel leuk zijn..heb er vele verhalen over gehoord…ben erg benieuwd!

Nou mensen…laat maar weten!!!

Groetjes,

meisje

• Ivo

Meisje schreef:

>

> Hallo hallo mensen!!!! Een vriendin van me en ik vertrekken

> volgende week maandag alweer naar het mooie

> Spanje…woehoeee.. vraag is natuurlijk wie er allemaal die

> dag vertrekken…en….natuurlijk wie er naar hotel Miami

> gaan!!!! Zou wel leuk zijn..heb er vele verhalen over

> gehoord…ben erg benieuwd!

> Nou mensen…laat maar weten!!!

>

> Groetjes,

>

> meisje

heey ik ga vrijdag 6 juli naar calella, voor de 4de keer alweer en voor de 3de keer naar Hotel Miami.

Hotel Miami is echt een goede keus, ligt niet zo ver van het strand, leuk en vriendelijk personeel, die tevens ook goed Nederlans praten, de kamers zijn ook prima; je hebt er airco een tv, en ze komen elke dag poetsen.

Het eten: het eten is er prima, genoeg keus en je zal er geen honger leiden.

In Calella zelf zijn 2 disco's, een daarvan is Disco Menfis en de ander Disco Avenue.

Je kan er s'avonds ook leuk winkelen of een terasje pikken, wat ik fijn vind is dat ze daar zo'n lekkere aarbijentaart hebben.

Er is op 400 a 500 meter een bus - treinstation dus je kan naar Barcelona, Pineda de Mar, Malgrat de Mar etc…..

In Calella zijn ook genoeg accitviteiten om te doen, je kan er met je vrienden gaan bowlen, karten, biljarten, zwemmen, kano's - waterfietsen huren en ga zo maar door…

Ik zou zeggen heel veel fun en en maak er wat van!!!

Fijne vakantie alvast,

Groetjes van,

Ivo.

• Meisje

Hey Ivo…

Hoe was je vakantie??? Heb t inderdaad hartstikke naar mn zin gehad. Het personeel was vriendelijk, spraken Nederlands…en heb van alles genoten. Dat was wel fijn! We waren dus met zn tweeën gegaan maar hebben ook daar twee meiden ontmoet. Wat grappig was…was dus het feit dat mensen bij elkaar aan tafel kwamen te zitten. Misschien heb ik je wel gezien! Was je met vrienden daar of zo? Nou…ik hoor t wel..misschien spreek ik je hier nog!

Meisje…