yes de opstaptijd is bekend

• marloes

hoi ik was al aan het af tellen maar vandaag waren daar ineens de reispapieren met de opstaptijd.

tering zeg wat vertrekken we dit jaar laat. ik vraag me af of wel overtaptijd krijgen.

9.00 uur opstappen van uit hengelo ov (normaal 2de opstapplek)

das nog 4 uur reizen naar maastricht. hoe hebben ze dit jaar de heenreis naar maastricht berekend. zit de bus naar 2 á 3 plekken al vol. lijkt me stug normaal moesten we stuk of 7 plekken mensen op pikken voor we om 13.00 in maastricht zijn.

de normale opstap tijd zwerft tussen de 7.30 en 8.00.

wie weten nog mee de opstap tijden voor 23 juli

• Ronald Bronsink

beste marloes,

met welke busmaarschappij ga je?

wij gaan met beachmasters. Normaal gesproken stappen we tussen 7 en 8 op. Echter dit jaar pas 10uur. Ik vindt het zelfd ook zwaar laat. Wat ik wel weet is dat beachmasters uit groningen kom en misschien zijn wij wel de laatste die moeten opstappen.

MEt Vriendelijke Groeten,

Ronald

Ohja we vertrekken uit Zwolle.

• Jeroen

23 july gaan wij naar calella miami park.

Eindelijk hebben wij de reispapieren dan ook binnen gekregen.

Wij vertrekken pas om 13.00 vanuit zwolle zijn er nog meer die om deze tijd vertrekken??

• Ronald Bronsink

Dat is wel erg laat,

aangezien het zowieso 18 uur rijden is.

Je moet nog overstappen. Kost een uur. Wij vertrekken aankomende vrijdag om 10 uur. Vanuit zwolle en komen de volgende dag 10 uur ongeveer aan. Dat zou dan betekenen dat jij rond 13:00 aankomt.

dat is wel laat

• marloes

ik reis met rekro reizen.

wat raar dat alle tijden zo laat zijn dit jaar.

onze bus is van snoeyink reizen die ons komt op halen. en komt uit kerkraden om ons op te pikken en gaat dan normaal richting maastricht en onderweg pikt hij meer mensen op en meestal is het 12 uur aan komen in maastricht ongeveer uur pauze met je overstap tussen de bussen van aankomst en de bus richting jou bestemming. dat is normaal 4 uur rijden nou 9+4=13 dus komen uur later aan. denk dat het geen lange pauze wordt.

ronald fijne vakantie morgen.

• Ronald Bronsink

ja dank je marloes.

jij ook veel plezier met je vakantie de 23, dan kom ik al weer bijna terug.