3 augustus Aparthotel Miami

• Mariëlle

Wie gaan er 3 augustus naar Aparthotel Miami???

• hanneke

hoi hoi

ik ga ook 3 augsutus naar miami!!!

kus hanneke

• Marielle

Hoi Hanneke,

Wat leuk, met wie ga je vrienden/vriend? Ik ga samen met mijn vriend. Ga jij ook met solmar?

Ik hoop op een reactie van je!

Groetjes Marielle

• hanneke

hoi hoi

ik ga met wat vrienden en een gezin mee.

dus wordt vast gezellig.

toevallig gaan wij ook met solmar

en wij stappen op in Arnhem

en jij

kus

• Mariëlle

Hoi Hanneke,

Wat leuk! Wij stappen op in Maarheeze, misschien zitten we wel bij jullie in de bus, van welke leeftijd zijn jullie als ik het vragen mag? wij 19 en 20.

Gaan jullie naar het aparthotel of naar het gewone hotel? En ben je er al eens eerder geweest of niet?

Ik hoor het wel van je, vind wel leuk dat we naar hetzelfde gaan!

Groetjes Marielle

• hanneke

hoi hoi

ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar maarheeze ligt, maar lijkt mij logisch dat wij in dezelfde bus zitten. of er moeten meerdere bussen naar calella gaan.

helaas was het apartenemt volgeboekt. dus gaan wij naar het hotel.

ik zelf ben 20 en de 2 vrienden zijn 21 en 24

kus

• Mariëlle

Hoi,

Maarheeze is het verzamelpunt waar alle bussen weer bijeenkomen. We kunnen de laatste dag voor vertrek kijken welk busnummer we hebben, dus dan kunnen we het nog aan elkaar doorgeven. Maar het lijkt me idd ook logisch dat we dan bij elkaar in de bus zitten. Wij gaan wel naar het aparthotel.

Ben benieuwd, het wordt de eerste keer dat we naar spanje gaan en ook met de bus reizen. Het schijnt te zijn dat het een vrij nederlands hotel is, en het een aantal meter van het strand af ligt, de winkels zijn blijkbaar om de hoek.

Nou we spreken elkaar nog wel!

Groetjes Marielle

Ps: heb jij ergens op internet foto's gevonden van het hotel e.d.?

• twietie3

Probeer eens op www.zoover.nl