Calella begin juli!!!

• Linda

Heyy,

Wij gaan met drie meiden (18 en 20 jaar) naar Calella van 1 t/m 8 juli. En natuurlijk willen wij niet zomaar daar aankomen zonder iemand te kennen! Zijn er misschien meer mensen die rond deze tijd gaan??

Groetjes!

• Pascal

Hallo,

Gezellig wij gaan vanaf 5 juli een weekje met 3 man naar Calella, zitten jullie op een camping of Hotel? Misschien zien we jullie nog daaro en kunnen jullie ons een beetje wegwijs maken.

Groetjes

• Linda

Hey,

Wij zitten in Aparthotel Balmes, jullie? Waar komen jullie vandaan?

Groetjes Linda

• Pascal

Hej,

Dus jullie zijn ook niet echt camping gangers, wij ook niet maarre wij zitten in Hotel Kaktus Playa maar weet er verder ook niet veel van. Wij komen uit Gemert en Helmond (Noord Brabant dus)…jullie?

• Linda

Haha dat is toevallig, ikzelf kom uit Mariahout, een vriendin van mij uit Sambeek (ligt bij Boxmeer) en een andere vriendin van mij komt uit Limburg. Ik heb in Helmond op school gezeten ;) Ik weet verder ook niet waar Balmes precies ligt, weet alleen dat we een eindje moeten lopen naar de kroegen maar dat we wel dicht bij een grote supermarkt en het station liggen.

• Pascal

Wij zitten volgens mij wel redelijk in de buurt van het centrum, jullie wel een endje er vanaf ja maar taxi is ook goed te doen. Moet je maar eens op internet een plattegrond opzoeken. Maar jullie dus ook hoofdzakelijk Brabanders…gezellig