Uitgaan in Calella

• Sofie

Toen ik vorig jaar met een vriendin in Calella was, vertelde een propper ons één van onze laatste dagen dat we beter een soort pasje hadden gekocht zodat we goedkoper af waren wanneer we de discotheken bezochten.

Nu weet ik niet juist om wat voor een pasje het gaat en waar je dat kan verkrijgen, weet iemand hier iets over?

Alvast bedankt!

• Sjerrie

Toevallig weet ik het aangezien ik daar propper was

Als je een disco pas wilt waarvoor je 35 euro moet betalen waarmee je elke dag gratis entree krijgt moet je naar de proppers toelopen en erom vragen! Die verkopen ze. Je kunt trouwens wel kiezen voor 2 verschillende clubpassen. Of je kiest de pas waarmee je gratis entree krijgt voor Avenue, Turisme, en de Billy Jean. En je krijgt gratis 2 coctails. en een t-shirt. Of je kan kiezen voor een clubkaart voor de Menfis en Zillion waarmee je daar gratis entree krijgt!

de keuze lijkt me simpel!

Groetjes

p.s. Je bent zeker goedkoper uit

• Jimmy

Je zegt de keuze lijkt me simpel?

welke van de twee zou jij dan kiezen?….ben namelijk wel benieuw wat de betere tenten zijn in calella…

greetz

• nicole

Dat zijn een van de betere tenten..

en de menfis raad ik je ook zeker aan!

fijne vakantie!

• Sofie

Wij gingen in Calella altijd naar Avenue, we hebben nooit een andere discotheek geprobeerd omdat we het daar naar onze zin hadden.