markt

• elly

Hallo,kan iemand ons vertellen op welke dag er markt is?Lijkt ons leuk om dat ook eens te zien.elly

• GM

Laatste keer dat wij er waren was er een markt op zaterdagmorgen (dacht ik tenminste) Zo naast de overdekte markthal

• Wim

Op woensdag in de wijk Poble Nou een grote markt met diverse producten en zaterdag langs de oude snelweg naar Barcelona N11 vlakbij Hotel Miami normaal een parkeerplaats.

• George

Nou, de markten aan de kusten in Spanje zijn helemaal niet leuk.

Ze verkopen er hetzelfde als in Nederland + nog veel te dure toeristische souvenirs. Daarbij zijn de markten overvol omdat het voor veel toeristen een gratis uitje is.

Er zijn ook in Calella echt veel leukere dingen te doen dan de markt

George

• karina

:) nou vertel mij dan maar eens wat er allemaal voor leuks te doen is ik ga alleen met 2 kinderen één van 15 en één van 9 …en zie er best wel een beetje tegen op .

• arie

Naar het zwem paradijs bv in loret de mar, je laat je eigen rijden in het

treintje kost 1,25 euro of je gaat naar Santa Suzanna met het treintje

door de bergen er is zat te doen Karina en anders ga ik wel met je mee

en pas op de kinderen dan kan jij gaan shoppen hahahahah

veel plezier in ieder geval

• johnkrijgsman1@hotmail.com

karina Schreef:

——————————————————-

> :) nou vertel mij dan maar eens wat er allemaal

> voor leuks te doen is ik ga alleen met 2 kinderen

> één van 15 en één van 9 …en zie er best wel

> een beetje tegen op .

Hoi Karina,

Daar moet je toch niet tegenop zitten, ik ga dit jaar ook weer alleen met mijn kids op vakantie (van 15 en 10 jaar oud) en dat bevalt iedere keer weer goed hoor. Nog 6 dagen en dan is het voor ons eindelijk weer zover……we kunnen niet wachten.

Heel veel plezier in Calella……geniet er lekker van.

Groetjes,

John.

• karina

er zijn dus wel meer ouders die alleen met hun kinderen naar spanje afreizen …

ik zit in een heel klein familie hotelletje en hoop dus wel een beetje aanspraak te hebben .

ik ga pas eind juli ..

en bedankt voor het aanbod om op te passen , haha maar neem ze lekekr mee .

karina

• christina

Hey karina

Ach jammer ik ga maandag alleen op 6 juli naar Calella met twee jonngens beetje jammer dat we niet samen konden. Maar ik ga het verkennen en zal je de uitslag geven zodra ik terug ben en die markt ach die zoek ik wel werkze nog even en ik zie je over 6 weken. Groetjes aan de bloemenmeisjes hahahaha doei doei en oh ja zal je nr afgeven als ik wat leuks zie!

• karina

ha die cris nou ik heb je vanmorgen nog over de sms contact …

laat me nummer niet door heel Calella zwerven he pfff .hahaha

heel veel plezier en die week dat je terug bent gaan we nog wel even de bloemetjes buiten zetten !

xx