calella

• Melissa

Hello people..

Ik heb zojuist met 3 vriendinnen een 8-daagse vakantie geboekt naar Calella!! Helemaal happy natuurlijk dat het eindelijk rond is, maar zit zo is beetje op het net te kijken en zie dat de referenties niet al te best zijn(hmm too bad) Is er iemand die me kan vertellen wat er wel leuk is aan calella en zijn er nog Do's en Dont's die we moeten weten?

Thanks..

Melissa

• Marvin

Callela is een hele leuke plaats zeker voor jullie meiden is er genoeg te shoppen, want je hebt er een hele leuke winkelstraat en die is heeel lang dus dat zit wel goed. Qua stappen kan je ook je lol op en zijn Avenue, Menfis en Turisme85 leuke tenten…al moet ik zeggen dat het voor mij lang geleden is dat ik er ben geweest heb ik het er altijd heel erg naar mijn zin gehad. Trouwens ik ga er dit jaar ook weer is naar toe dus maak je niet druk. Je gaat zeker een leuke tijd beleven.

Groetjes Marvin

• De Luifel

hallo Meiden,

Het valt allemaal wel mee hoor. Calella is super leuk. Er zijn verschillende Nederlandse eetcafé's en feestcafé's om je uit te leven. Ook de discotheken zijn harstikke gezellig. Het strand is superbreed en je kunt je uitleven om te shoppen in de heerlijke winkelstraat.

Nou meiden wie weet mogen we jullie begroeten in ons Hollands bar-eetcafé de Luifel.

Veel voorpret en nog beter een fijne tijd toegewenst in Calella

Groetjes namens Team Bar-Eetcafé de Luifel (naast de Mc Donalds)