openbaarvervoer van calella naar barcelona

  • djacana

    Goedeavond.

    Wij gaan binnenkort naar Calella en willen van daaruit met het openbaar vervoer naar barcelona.

    Wat is het snelste manier wat openbaar vervoer betreft.

  • yo

    Met de trein is Calella makkelijk bereikbaar. Je moet wel overstappen.

  • bennie

    hallo

    ik ben een vaste bezoeker van callela en ga als ik daar ben met de trein vanaf callella naar barcelona

    vanaf het treinstation van callella gaat er rechtstreeks een trein naar barcelona de kosten zijn 9 euro pp

    mag ik u wel een advies geven houd u spullen in het oog en laat u niet afleiden in de trein door oudere mensen met een lief hondtje de vrouw vraag u aandacht voor het lieve hondtje en de man besteeld u

    veel vakantie plezier

    gr bennie

  • Lilly

    You keep it up now, undesrtand? Really good to know.

  • Tracy

    Glad I've finally found soemtihng I agree with!

  • djhrmvpz

    mM15Zx , zqezzqkqgndk, fetqsxwylxvh, http://swgubdxlcchb.com/

  • xtmqqvcqe

    QpTKu7 , cwwffufmdoul, mkvxfvtonamr, http://hxozcrnmlmcc.com/

  • Jenny Jacobi

    Ik ben nieuwsgierig naar de mogelijkheden wat betreft het openbaar vervoer van Calella naar Barcelona en weer terug. Hoe duur kost een retourtje en kan iemand bevestigen dat er een rechtstreekse trein rijdt? Niet dat we straks de verkeerde trein instappen! Is het beter of leuker om een tour te boeken bij het touristenkantoor of gewoon lekker zelf de trein pakken?

    We vertrekken a.s. vrijdag dus een snelle reactie zou ik zeer waarderen.

  • Tiepie

    Je kunt probleemloos met de trein van Calella naar Barcelona, het is een rechtstreekse trein en met een uurtje zit je in het centrum van de stad. Het is een leuke rit langs de kust. Ik weet niet meer wat we voor een retourtje betaalden maar het was niet veel.

    Wij hebben één keer een georganiseerde excursie naar Barcelona gedaan. We hebben toen in een rap tempo veel gezien en zo konden wij voor ons zelf kijken waar we nog eens naartoe wilden op eigen gelegenheid. Verder hebben we toen ook ‘s avonds de fonteinenshow (Plaça d’Espanya) gezien. Dát was een van de redenen dat we deze excursie boekten. Als je afhankelijk bent van de trein is dit namelijk lastig, je mist dan een deel van de show óf je mist de laatste trein.

    Tijdens onze laatste vakantie in Calella zijn we een keer of 4 naar Barcelona geweest, waarvan 1 hele dag in de dierentuin! Echt de moeite waard.