stilte en vakantie

  • mario

    hoi luitjes wat is het stil de laatste tijd op deze pagina .

    is iedereen nog in winterslaap .

    was altijd zo gezellig met mensen die vragen hadden en mensen die alles wisten was een leuk aanbod van kennis en vraag .

    hoop toch dat we dit weer in beweging krijgen was wel leuk altijd .

    nou ben benieuwd wij gaan in ieder geval wel weer naar calella in sept voor het 20 ste jaar .

    hebben er weer zin in en vliegen met ryan air bemiddeld door montemar reizen leuk geregeld hoor top .

    groetjes en hoop de vaste bezoeker weer te zien in calella .

    doei calellafielen mario en jose

  • salsagirl

    Hallo Mario

    Wij hopen ook in september te gaan voor de 6e keer.

    Is inderdaad heel stil hier op het prikbord.

    Wij gaan volgende week eerst een weekje naar Benémaldena en in september naar Calella

    omdat het de laatste jaren in juni zo tegen viel met het weer en vrij stil was.

  • carla

    He hallo,

    wij gaan in september voor het eerst naar Callela. Trouwens voor de 1e keer echt op vakantie en vliegen.

    Hebben jullie nog leuke tips waar we echt heen moeten, me vriend en ik gaan samen in de leeftijd 26-27.

    Vind het moeilijk om op internet wat te vinden vaak in het spaans geschreven en dan lees ik niet ;-P

    Groetjes carla.

  • mario

    hoi carla en ? er zijn mogelijkheden genoeg maar een ritje barcelona met trein naar de plaza de cataluna en dan sta je op de hoek van de ramblas verder kun je daar nog met een bus mee met open dak .

    die je langs mooie plekken brengt waarbij je uit kunt stappen bij de bezienswaardigheden als je wilt en dan kun je met de volgende weer mee naar de volgende leuk stek .

    zo kun je er een mooie dag van maken .

    verder kun je nog naar de haven lopen over de ramblas en daar een boottochtje door de haven .

    wil je liever vanuit calella .

    dan kun je ook de boot pakken naar tossa da mar zeker de moeite waard .

    heel mooie oude burcht en leuk pietoresk plaatsje .

    waarbij de tocht lang de kust al mooi is.

    langs de diverse badplaatsen aan de costa .

    zo kan ik nog wel even doorgaan maar denk niet dat jullie zoveel tijd hebben want we gaan toch ook nog een beetje voor de zon!

    lekker chillen .

    nou veel plezier en mischien zien we elkaar wel wij vliegen ook.

    vertrekken vanuit weeze op 6 sept .

  • Coralee

    Walking in the presence of gitans here. Cool thinking all around!

  • Marty

    You're the one with the bnaris here. I'm watching for your posts.