Wie zat er in kamer 242?

  • base(misses!!!!)

    Ik kibbel ook niet.

    Ik flapte er een opmerking uit en dat vatte je wat verkeerd op.

    Dat stampen….Tja ik ben een Amsterdamse en daar zeggen we wel vaker dat soort dingen.

    En Base…..Tja…….daar had ik niet over naged8 dat dat een mannelijke uitdrukking is.

    maar ja:succes met Merel.(die doet het met elke kerel,hahahaha dat zouden ze hier dus zeggen maar das gewoon een geintje dan en helemaal niet serieus bedoelt ofzo)

    Doei doei

  • merel

    zozo hahaha wat een gesprekken en dat allemaal over mij….

    En deze Merel doet het gelukkig niet met elke kerel hahaha!!

    Maarre fishbone… ik heb wel een vermoeden wie jij bent, maar ik moet eigenlijk toegeven dat ik een vriend heb. Dus echt geïnteresseerd ben/ was ik niet.

    Ik was toen lekker met mijn beste vriendin op vakantie en zoals iedereen, gingen wij gewoon los terwijl onze vriendjes thuiszaten…maar da mocht de pret niet drukken….dat mag toch ook weleens 1 keer in het jaar.

    Dus sorry fishbone…als ik iets anders heb uitgestraald.

  • Fishbone

    Relax, if you noticed; ik heb zelf ook een vriendin. We zijn nu al meer dan drie jaar bij elkaar en het verveeld me geen moment. We waren samen met een vriend van mij en zijn vriendin op vakantie. We zaten vlak bij het buffet waar de rij zich normalerwijs opstelde voor het eten.

    Ik had nooit kunnen raden dat jullie zo druk bezig waren met uitgaan. Ik heb jullie namelijk nergens gezien en met mama en papa aan tafel geeft nou niet bepaald een wilde indruk.

    Terugkomend op wat ik al eerder zei, ik ben gewoon nieuwsgierig that’s it. Ik heb één relatie en een goeie ook. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar jou leven. Ben jij niet nieuwsgierig naar het mijne? Je zegt dat je niet echt geïnteresseerd bent/ was, maar hoeveel nep geïnteresseerd was je dan wel in al je losheid?

    Je spreekt over één keer pret per jaar, maar hoe saai is de rest van het jaar dan voor je?

    Ik bedoel; je hoeft je niet te verdedigen of te verontschuldigen. Ik weet wat ik gezien heb en wat jij “uitgestraald hebt” en daar was niks verkeerd of anders mee bedoeld.

    Heel eerlijk gezegd heb ik zo'n gevoel dat ik één van jullie al van eerder ken. Ik weet niet of jij dat bent merel of de ander. Het voelt gewoon oké. Er is iets teveel toeval in dit alles, begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo’n weirdo, maar hoe groot is de kans dat jullie zouden reageren op, nou ja, mijn oproep een beetje klungelig gezegd.

    Enfin, dit draaft een beetje te ver door. Ik wil nergens tussen beide komen en jullie hopelijk ook niet. Ik bied mijn vriendschap aan, maar als je het te druk hebt…

    Mzzl Thijs

  • base(misses!!!!)

    Ik vind het allemaal wonderlijk om te lezen.

    (hoop dat je het niet erg vindt)

    maar ik kom er zowat geen wijs meer uit.

    Ben benieuwd wat voor antwoord je hierop krijgt.

    Om eerlijk te zijn:als ik je vriendin zou zijn dan zou ik er wel een probleem mee hebben met dat wat je schrijft en doet.

    (tja nou ben ik toch wel wat jaloers aangelegd in de relatie maar dat betekent alleen maar dat ik onwijs veel van hem hou :) )

    Dus als ik dit zou lezen allemaal van mijn eigen vriend zou ik dus nu ontploffen,hahahah.

    adiooos

  • Fishbone

    Nou Base dat is inderdaad aan de jaloerse kant. Je bedoelt eigenlijk letterlijk dat buiten mijn vriendin om ik met geen enkel ander vrouwelijk figuur een vriendschappelijke band mag hebben. Dat is niet echt een prettig houding. En wat intresseert jou dat nou allemaal… Je bent inderdaad een beetje bemoeizuchtig, maar hey, het is een vrij land dus ik respecteer je mening dus ontploffen hoeft nou ook weer niet.

    Mijn vriendin en ik zijn heel hecht; we hebben niet voor niks al meer dan drie jaar een relatie iets. En serieus geloof me als iemand reden had tot jaloers zijn dat ben ik het eerder dan zij. Ik ga geen preek houden, maar als je mekaar niet een beetje loslaat dan loopt het zeker een keer fout. Wat voor jou een uiting is van “houden van” is waarschijnlijk voor hem een teveel bekommering en dat laat me teveel denken aan mijn moeder en als ik moet denken aan mijn moeder dan wil het allemaal niet zo gemakkelijk meer, begrijp je.

    Vertel me eens eerlijk; Jij hebt schattige kinderen, een drukke baan misschien, een liefdevolle man en een goeie familie. Hoe vaak doe jij dingen per week zonder je kinderen of je man erbij??? Ik bedoel niet het weekelijkse sportschool bezoek of je moeder op de koffie. Tuurlijk zul je zeggen dat je gelukkig bent en een geweldig leven hebt. Maar hoeveel van je jeugd dromen heb jij waar gemaakt? Heb je werkelijk alles nagejaagd wat je zo graag wilde. Nooit eens voor een andere richting gekozen.

    Kijk dit is juist leuk; praten met een onbekende, niet weten wat er te verwachten valt, niet weten waar alles op uitdraait.

    Begin wel plezier te krijgen in deze discussies. Hoe doelloos ze ook zijn. Ik weet nu al dat ik weer een tegenantwoord krijg waar weer smullend veel aan op te merken valt en terwijl jij dit leest zullen al heel wat goeie ideetjes bij je opborrelen. Dus moeke gooi nog eens wat woordjes er tegen aan kan ik weer heerlijk smikkelen.

  • merel

    hhahaha zal ik me maar terugtrekken van jullie. Jullie hebben zulke verhalen tegenelkaar haah.

    Fishbone…studeer jij soms journalistiek?? hahaha…. zo niet….dan heb je je roeping mis gelopen, want jou stukken zitten goed in elkaar.

    Nog effe terugkomend op je berichtjes van jou (fishbone); al jou vooroordelen over pap en mam en mijn uitstraling die ik volgens jou gaf…is jou mening en dat is je goed recht. Ik weet wat ik deed en wat ik wilde op de vakantie…en ik ben ook buiten de vakantie heel gelukkig met me leven.

    En ik hoop dat je vriendin deze verhalen niet leest…. want als ik je vriendin zou zijn zou ik het toch maar apart vinden, maar dat is ook weer mijn mening.

    Je hebt het over dat het geen toeval kan zijn en dat je dus meer van mij/ ons wil weten…. maar wat wil je nu dan??? vriendschap ofzo…want helemaal volgen kan ik het niet!!!

  • base(misses!!!!)

    Wel contacten houden maar daar versta ik niet:

    een beschuitje willen eten,onder.

    En bemoeizuchtig is het niet.

    Tis een open forum dus vandaar….

    Is leuk om te reageren.

    En over mijnleven:

    De ene keer gaan we met kids naar Calella en soms gaan we lekker met ze 2tjes.

    Zo moet het toch ook kunnen.

    Ik ben nu ruim 10 jaar saampjes en heb toendertijd eerst mijn papieren gehaald die ik wilde halen en daarna samenwonen en zijn de kindjes gekomen.

    Het bevalt dus prima allemaal en mij hoor je niet zo snel klagen.

    Ik ben dus en moeder maar ook een feestganger en kan het gelukkig allemaal goed regelen dat ik me niet nu al een burgermama moet voelen die alleen maar bezig is met het huis en de boodschappen.

    En hoezo :tuurlijk zal je zeggen dat je een gelukkig leven hebt en een geweldig leven hebt.

    Doe jij dat dan wel????

    Ik dus niet.

    Ik kan alleen zeggen dat ik absoluut niet ongelukkig ben en dat ik het eigenlijk wel naar me zin heb op mijn stekkie op deze aardbol.

    En jeugddromen waargemaakt?????

    Ik was nog niet van plan om dood te gaan hoor.

    Dus alles wat ik nog niet gedaan heb,dat komt nog.

    Nog tijd zat en ik ben nog laaaaaang niet op de leeftijd dat ik reuma,alzheimer en versleten heupen heb.

    En Moeke……hahahaha dan zie ik zo een oma met knot in een schommelstoel voor me.

    Als ik een week lang elke nacht in de Avenue uit me bol ga dan ziet niemand dat ik een moeke ben(dat ben ik die week dan dus ook niet!)en zou je me zo aanspreken voor de gezelligheid.(ik in ieder geval wel,want wij houden er wel van om wat mensen te leren kennen daar)

    We hebben na de afgelopen jaren ook al heel wat Calella-vrienden erbij gekregen.

    Ik vind zo forummen wel leuk hoor.

    wat ik al zei:is niet bemoeizuchtig ofzo,gewoon gezellig.

  • SuuS

    haha echt geweldig om jullie discussie te lezen!!

    hihi ga zo door!!

  • Fishbone

    Nou Base; je bent een waardige lulpartner geworden. Als ik mijn eigen @!#$ nog eens bekijk dan snap ik niks meer van de gehele samenhang. Mijn levo ( leraar in diepere zin van het leven or whatever ) leraar van de middelbare school zou werkelijk uit zijn dak gaan als ie dit zou lezen. Yip, heb ik toch ergens wat geleerd. Lijkt er op dat jij zo’n modern mama bent en van mij mag alles, maar dat kon je wel al raden.

    By the way, een goed retro antwoord op mijn “gelukkig leven vraag”; heb je zeker niet lang over na hoeven denken die lag meteen pan klaar.

    Mijn leven bestaat zoals je kon vermoeden uit alle mogelijke alcohol consumeren, zo veel mogelijk vreemdgaan ( mis alleen nog nummer 3 en 7 van de SOA top 10 ). Ik hou van voetbal en de bijhorende rellen ( geniet nog iedere keer van die bloedende AGOVV ’73 kop ), internetten; dat is mijn lust en mijn leven ( lees; lust letterlijk ), auto’s ( heb al vier bekeuring boven de 500 euro ), opscheppen, emotieloos leven, kinderen en dieren mishandelen ( kijk maar naar de overhoop gehaalde kinderboerderij in Hart van Nederland; me!!!! ) dus gewoon een mannelijk leven…

    Ben de clown in de familie; geen feest is leuk zonder mij: hahaha; ik ben toch zo geweldig!

    Nu zijn we tenminste geen vreemde meer van elkaar kunnen we lekker intiem praten. Hey kijk, SuuS is onze eerste fan!

    Was wel al benieuwd wat Base’s connectie was met Calella, maar is duidelijk jullie pikken gewoon wat luitjes op in de Avenue voor een triotje of een quartet (met of zonder de kids, who cares!!, moet kunnen). Avenue is trouwens leuk voor één keer. De tweede keer draaien ze precies dezelfde muziek terwijl ze met drie dj’s zijn ( overstaffed ). Dus als jij daar een hele week naar toe gaat…RESPECT

    Nu voor de laatste keer over dat beschuitje: Je surft naar een site met een gastenboek. Een normaal iemand gaat daar geen heel verhaal afsteken die zet gewoon één zinnetje neer. Ik vind een beschuitje eten een leuk zinnetje en het viel me net binnen. Okay???

    Altijd dat eeuwig gelul over mannen en vrouwen. Wat ik wil is gewoon gezellig kletsen. En toevallig is dat net met Merel, omdat…, ik dat in mijn hoofd geprent heb. Is toch cool dat je iemand achteraf zo gemakkelijk vindt terwijl je dat niet verwacht zou hebben. Sorry maar,

    that’s all fooks…

    PS: Base ben tweeling of weegschaal??? Ik zet in op weegschaal.

  • base(misses!!!!)

    Over 1 zonnetje gesproken,whoehahahaha wat een verhaal maak je ervan.

    (Ik heb trowuens niet op dat gastenboek daar geschreven?????!!!!!!)

    Ik heb het woord kwartet en trio niet geschreven.

    Hoe kom je bij die wijsheid?

    Buiten de Avenue kom ik dan ook elke avond in de Turisme en Menfis en de Kauai enzo nog wat andere tenten.(die niet toeristisch zijn)

    Ik ben idd een mama die graag LEEEEEEEEEEEFT!

    En dat dan alles mag—-> ????????

    Succes met je verdere leven en probeer er nog wat van te maken nu dat nog kan.

    Ik ga dus weer naar Calella en ga me vermaken,dat weet ik nu al.