Wel contacten houden maar daar versta ik niet:
een beschuitje willen eten,onder.
En bemoeizuchtig is het niet.
Tis een open forum dus vandaar….
Is leuk om te reageren.
En over mijnleven:
De ene keer gaan we met kids naar Calella en soms gaan we lekker met ze 2tjes.
Zo moet het toch ook kunnen.
Ik ben nu ruim 10 jaar saampjes en heb toendertijd eerst mijn papieren gehaald die ik wilde halen en daarna samenwonen en zijn de kindjes gekomen.
Het bevalt dus prima allemaal en mij hoor je niet zo snel klagen.
Ik ben dus en moeder maar ook een feestganger en kan het gelukkig allemaal goed regelen dat ik me niet nu al een burgermama moet voelen die alleen maar bezig is met het huis en de boodschappen.
En hoezo :tuurlijk zal je zeggen dat je een gelukkig leven hebt en een geweldig leven hebt.
Doe jij dat dan wel????
Ik dus niet.
Ik kan alleen zeggen dat ik absoluut niet ongelukkig ben en dat ik het eigenlijk wel naar me zin heb op mijn stekkie op deze aardbol.
En jeugddromen waargemaakt?????
Ik was nog niet van plan om dood te gaan hoor.
Dus alles wat ik nog niet gedaan heb,dat komt nog.
Nog tijd zat en ik ben nog laaaaaang niet op de leeftijd dat ik reuma,alzheimer en versleten heupen heb.
En Moeke……hahahaha dan zie ik zo een oma met knot in een schommelstoel voor me.
Als ik een week lang elke nacht in de Avenue uit me bol ga dan ziet niemand dat ik een moeke ben(dat ben ik die week dan dus ook niet!)en zou je me zo aanspreken voor de gezelligheid.(ik in ieder geval wel,want wij houden er wel van om wat mensen te leren kennen daar)
We hebben na de afgelopen jaren ook al heel wat Calella-vrienden erbij gekregen.
Ik vind zo forummen wel leuk hoor.
wat ik al zei:is niet bemoeizuchtig ofzo,gewoon gezellig.