Wie zat er in kamer 242?

  • base(misses!!!!)

    Ik ben trouwens geen weegschaal en ook geen 2ling.

  • jolanda

    waar gaat dit nog over?

  • Mirrie

    Als jullie nou mekaars msn vragen kunnen jullie daar live op elkaar reageren!

    Is dat nie slim?! hehe

  • merel

    ja inmiddels heb ik ook geen idee meer.

    Het begon over mij, maar nu geloof ik niet meer hahaha

    Mag ik vragen hoe oud jullie zijn (base en fishbone??)

    Misschien is msn iets voor jullie ? hahah

  • SuuS

    inmiddels snap ik eigenlijk ook niet meer waar het nou om gaat, maar ik vind het echt een grappige discussie om te lezen…

    en neeeeee ga niet over op msn, laat mij nou ook even lachen op het calella forum….

    weten jullie zelf eigenlijk nog waar het over gaat???

    liefs SuuS

  • Fishbone

    Uitgeraasd??? Relaxed??? Yeah; okay

    En nee; ik hou niet zo van msn, want je krijgt steeds meer mensen, die steeds vaker on-line zijn en waar je steeds minder vaak mee wilt praten zodat je uiteindelijk msn helemaal niet meer wilt gebruiken.

    Ik hou niet zo van live gesprekken, want achteraf heb je altijd veel beter ideeën dan tijdens.

    Base om in jouw woorden te spreken;

    Wat voel jij je aangevallen…

    Het was maar een geintje joh

    Oprecht veel plezier in Calella and have a good time. Verhaal = okay ; Wijsheid = uit duim ; Mama = no problem.

    PS: Ik zal mijn best doen!!!

    Merel,

    Ik ben nog niet zo lang twintig en nee ik doe geen journalistiek.

    Ik studeer aan een technische universiteit. Journalistiek lijkt me wel leuk, maar dat betekent meestal dat je aan een soort verplichte creativiteit moet doen en van verplichtingen hou ik niet zo. Wat is jouw dagelijkse bezigheid??

    Ik zou graag wat meer vertellen, maar met Base around, die mij waarschijnlijk wil lynchen ga ik niet zo graag in op detail. Kijk maar wat je doet, maar met een soort van mail-adres zou het wel wat relaxter zijn. ( is wel al de tweede keer dat ik dit vraag… ). Evengoed see you

    Mzzl

  • Bostan

    Je bent net dirk op de LLoret site

    Die is ook zo langdraderig

    Veel succes met de versiertoer

  • merel

    hee fishbone.

    Ik wil best contact via mail, maar mijn mail ga ik niet hiero opzetten.

    hij niet van stalkers snap je :-)

    De teksten zijn lang…en ik vind het knap hoe je het allemaal verzint haahah

  • hopje

    Goh,je moet er maar trek in hebben.

  • Fishbone

    Als je nog steeds geïntresseerd bent: mijn e-mail is nu toegevoegd aan dit bericht.