Hotel Esplai?!

• Nicole

ooowneej ik ga de 14e pas haha :P

• nicole 1

haha toevallig!! Ow jammer dat jullie de 14de gaan ipv de 10de!

Ik heb echt veel zin in de vakantie, ben erg benieuwd naar het hotel ook, heb al zoveel verschillende reacties gehoord.

Hoe oud zijn jullie en met hoeveel gaan jullie?

Wij zijn met zijn 4ren en 20/21

:)

• Nicole

haha ja was ff vergeten da wij de 14e gingen..

euh.. ik zelf ben 18 maar na de vakantie wordt 19 :)

ik ga met 2 vriendinnen en hun vriendjes gaan ook mee.. zij zijn 19 en 20 en die vriendjes zijn 18 en 23 dus opzich wel groot leeftijds verschil..

wij gaan naar codina.. appartement.. en heb ook al zo veel slechts gehoord.. maar ja je moet het toch altijd zelf bekijken hoe het is want je hoord ook goeie verhalen..

maar met welke bus en reis gaan jullie en voor hoelang? wij van 14-24 juli..

• nicole

Ja door die verhalen ga je echt twijfelen of je wel het goede hotel hebt gekozen, maar inderdaad moet je het toch echt zelf gezien hebben.

Wij gaan 10-20 juli met de bus naar Calella. We gaan met gogotours. Ik hoop dat dit een goede reisorganisatie is! Met welke reisorganisatie gaan jullie dan?

Heb je trouwens al op vakantiereiswijzer.nl gekeken? Daar kan je ook heel veel reacties over je hotel/appartement lezen.

• 4patygirlsss

Weetje…al die verhalen.

Je loop je dadelijk druk te maken terwijl het helemaal niet nodig is… (doe ik ook hoor :p )

Maar er zal heus wel wat op dat buffet staan wat je lekker vind toch!?

Wij gaan via sunweb, met transavia.

Maar vakantie is vakantie toch?!!!!

Gewoon lekker van genieten!! :D

En wie gaat er trouwens nog meedoen aan een kroegentocht?

En weet iemand hoe je je daarvoor ken opgeven?

Groetjes

• nicole

Jah daar heb je ook helemaal gelijk in, al die overdreven verhalen ook!!

Wij hebben bij gogotours een partypakket besteld en daar zat ook een kroegentocht bij inbegrepen, maar ik neem aan dat je die vrijwel overal kunt meedoen.

• Nicole

ja geef je helemaal gelijk.. je moet t toch zelf ervaren en dan kan je pas kijken of je t wel of niet leuk heb gevonden!!

wij gaan via x-travel.. en bij ons zit er een excursiepaket bij.. als je daar aankomt hoef je je alleen maar optegeven en te betalen :) ben vorig jaar namelijk ook met x-travel geweest alleen toen gingen we op eigenvervoer en nie met de bus…

en kroegentocht doe ik zeker wel aan mee! weet je meteen waar de goeie disctheken zitten en de gezelligste kroegen zijn :) en je bent met een grotere groep.. altijd gezellig lijkt mij :P

• nicole

Ja inderdaad! Dan leer je gelijk veel mensen kennen en ook belangrijk is dat je weet waar je lekker kunt gaan stappen! Tenminste ik hoop dat we het kunnen onthouden haha want uit ervaring weet ik dat je tijdens zo'n kroegentocht in elke kroeg/discotheek wel een aantal drankjes neemt, en alles bij elkaar is dan toch best veel!!

• Mark

hey hallo nicole's

wij gaan 7 juli erheen. naar bon repos. miss dat we jullie dan wel tegenkomen daar.

zijn jullie er al wel eens eerder geweest wij namelijk nog nooit, maar we zien het daar wel we gaan in iedergeval heerlijk genieten van het weer.

gr, Mark

• Nicole

nou mark ik geef je groot gelijk :) lekker naar de zon en genieten van het nachtleven ;) zou leuk zijn als je elkaar tegen t lijf loopt.. maar iedereen zit in een ander hotel / appartement :P maarja.. met hoeveel gaan jullie?? en wanneer?

ik ben er trouwens ok nog nooit geweest.. dus ben heel benieuwd hoe het er zal zijn.. ik hoop leuk natuurlijk :)