Hotel Esplai?!

• Mark

he hallo

wij gaan naar hotel bon repos. zit tegenover esplai of in iedergeval dicht in de buurt.

wij gaan 7 juli tot de 19de

ik hoop dat het gezellig wordt, vast wel. ik ga samen met mijn vriendin, we gaan met zijn 2tjes.

mischien dat we jullie daar tegenkomen. de hotels zitten toch naast elkaar

gr,

• Nicole

ja euh.. dan heb je wel even die andere nicole voor je :p want deze Nicole gaat naar appartementen complex codina :) en weet niet of dat ook bij jullie in de buurt ligt..? ik ga met met 5 personen.. 2 stelletjes en ik.. ik hoop dat t dan ook nog gezellig is ;) hoop t wel!

ik ga van 14 - 24 juLi naar calella.. dus als ik daar aankom dan zitten jullie nog 3-4 dagen daar.. maar je weet nooit he ;)

• Mark

ja idd maja nicole is nicole.

hopelijk reageert de andere ook binnenkort want ik heb denk ik meer kans dat ik haar tegen kom dan jou nicole

haha leuk zeg twee nicole's

ik hoop het ook voor je dat het wel gzllie is en dat je daar een lover tegenkomt. dan ben je ook nii meer alleen

gr,

• nicole

haha ja er zijn inderdaad 2 nicole's hier!!

Maar ik weet niet of hotel esplai vlak bij jullie hotel ligt/ De kans om elkaar tegen te komen is denk ik niet zo heel erg groot toch, tenzij we van te voren iets afspreken ergens ofzow! lijkt me wel gezellig, hoe meer mensen hoe beter!

• Mark

ja idd. als je afspreekt van te voren dan zie je elkaar cker anders is de kans maar klein want ik weet ook niet hoe jij eruit ziet enzo. het stikt daar van de nederlanders

• Nicole2

ja daar geef ik jullie groot gelijk in! tussen al die mensen.. vind elkaar dan maar eens als je niks van elkaar weet!

is wel leuk idee van te voren afspreken maar ja.. zo via di forum is ook nie erg handig.. :p

• Mark

zo is het ook nii alles nee

enuh ja, oosterhout in brabant. waar kom jij vandaan dan niet uit brabant zo te merken

• nicole

maar je komt elkaar toch sneller tegen dan je denkt zonder dat je het weet.

Want Mark was je gisteren in de matoux of zoiets in oosterhout? Daar waren wij gisterne namelijk wel nog ff :)

• Mark

hoi hoi

was wel de bedoeling gistere om te gaan, maar zijn niet meer geweest.

nat het voetbal kijken hebben we hier thuis nog tot hafl 1 gezeten met een stel vrienden in de tuin, met de vuurkorf erbij. dus waren niet meer gegaan.

vanavond ga ik er wel heen.

maja jullie vast nii

• nicole

Ow oke dan, das ook wel gezellig iid!

Nee ik ga verder niet zo vaak naar Oosterhout, maar dit was echt toevallig haha.

Maar heb je geen msn ofzo dan kan je miss een foto van jullie sturen of wij van ons ofzo, herkent makkelijker in Callela, of misschien wel in Nederland nog!