Wie zat er in kamer 242?

  • Fishbone

    Opzoek naar iemand in hotel Miami eind juli in kamer 242

  • merel

    wij!!!!!!!!!!!!!!!

    hoezo?

  • Fishbone

    Geloof dat ik het nummer van de sleutel kon lezen in de eetzaal toen die een beetje al te schuin werd gehouden.

    Dat betekent twee zussen eentje 15 (geschat) en de tweede 16 (geschat), beide een beetje balend dat ze niemand hadden om mee uit te kunnen gaan.

    Bizar maar wel tof een reactie!

    Nu jullie; wie ben ik dan???

  • merel

    hoi,

    wij zaten op die kamer en das inderdaad wel toeval. Want ik ben 17 en mijn vriendin ook, dus het zou kunnen. En we baalde er inderdaad van dat wij maar met 2 waren, want eigenlijk zouden wij met 4 of 5 meiden naar Calella gaan. Dus dat vonden we wel balen. Maar we hebben het wel kei goed naar ons zin gehad.

    Maar wij hebben echt geen idee wie je bent hoor??

    Waarom was je eigenlijk naar ons op zoek dan??

  • Fishbone

    Als jullie geen zussen zijn dan is het niet gek dat jullie vriendinnen zijn, want volgens mij hebben jullie wel dezelfde trekjes.

    Waarom ik op zoek ben weet ik zelf ook niet zo goed, maar o.a. omdat het goed voelt en uit nieuwsgierigheid.

    Dus jullie hebben geen idee wie ik ben, hm… Niet al te veel indruk gemaakt dus!

    Geloof dat ik nog wel ergens een foto heb liggen; voor een e-mailadres is ie van jou/jullie?

  • base

    Hahahahaha!

    Ik lees net op een andere site dat je ook al naar de dames op zoek bent gegaan.

    Nu geef je een vage uitleg over waarom je ze zoekt……

    maar op de andere site was je wel wat duidelijker.

    Merel,ik zal het ff plakken…….

    Name: Fishbone

    Sent: 20.05 - 6/8 2003

    Calella was super! Miami tof hoteltje…

    PS: Wie zat er in kamer 242 eind juli in Hotel Miami. Was een beschuitje eten waard geweest!

    (hij wou je dus ff stampen voor de duidelijkheid :) )

  • merel

    heb je indruk op ons proberen te maken dan fishbone?? en hoe dan? we hebben niet veel gemerkt. Misschien nog wat meer oefenen op je versiertrucs :-). Kan je een omschrijving van je zelf geven fishbone??

    Maar op welke site stond dit dan Base, ben wel benieuwd hahaha.

  • Fishbone

    Nou, nou Mister Base wat een venijnig taaltje! Het is duidelijk dat jij iets te kort komt kerel… Luister; voor te “stampen” zit ik/jij duidelijk op de verkeerde site. Waarschijnlijk kun jij me met je zeer grote surf kennis en die vlotte babbel van je, mij gemakkelijk aan een paar handwerk site's helpen of misschien teletekst nummers. Ik wed dat je er wel een paar in je mobieltje heb zitten!

    Dat beschuitje klopt ( dank aan Base, voor de remainder ). Wees eerlijk; ik zou niet op zoek gaan naar iemand die me niet uiterlijk zou zijn opgevallen, want innerlijk kan ik niet bepaald met mijn ogen beoordelen. Verder ben ik serieus gewoon nieuwsgierig naar wat er achter het gezicht zat/zit. Anders als Mister Base heb ik mijn hormonen goed onder controle en dat is niet naar waar ik vis.

    De dag van jullie vertrek zat ik ergens anders dan gewoonlijk in de eetzaal. Dus geen oogcontact hier, wat we volgens mij nogal eens hadden. Jullie switchte nogal eens van plaats, ik niet. De laatste keer dat jullie mij of ik jullie zag; was bij de bali op zo'n meter afstand. Ik geloof dat mijn vriend naast me liep. Wij liepen langs jullie voorbij en jullie langs ons, de koffers meegesleept. Dit weet ik niet zeker, maar volgens mij hingen er solmar labels aan jullie koffers. Maar het waren geen echte koffers. Het waren van die trollykoffers gebruikt door zakenmensen die veel reizen. Wat dat ook mag boeien. In ieder geval geloof ik dat jullie of althans één van jullie het jammer vondt dat, dat de laatste keer was. Sorry, als ik er naast zit. Hey; fouten zijn menselijk… Zegt genoeg als jullie je dat niet meer herinneren. Dan heb ik inderdaad geen indruk gemaakt en met die versiertrucs viel het wel mee, want die waren er niet. In een versiertruc zeg je iets en dat was niet het geval.

    Zeer benieuwd of Mister Base nog wat van zich laat horen of beter gezegd stromen, come on boy, pump does hormoons!!

    De site waar dat andere zinnetje van af komt is www.calellaweb.nl en dan het gastenboek.

    Spreek jullie later

    Mzzl

  • base(misses!!!!)

    Ten eerste ben ik een vrouw en ben onwijs gelukkig met mijn vriend en kindertjes,dus ik kom zeker niets tekort.

    Wat voel jij je aangevallen…

    Het was maar een geintje joh :)

    Waarom noem jij mij MISTER?????

    Waar haal je dat vandaan?

    En onder:Een beschuitje eten verstaat men dus:'s nachts n..ken en daarna dus dat beschuitje…

    Pffff,niet zo oververhit doen hoor(of komt het door het weer?)

    Jammer dat je niet van een geintje op zijn tijd houdt.

    ik ben echt de slechste niet maar het kwam dus blijkbaar verkeerd over.

    1000 maal excuses dan!

    (En volgende keer dus gewoon wat zeggen he als je een leuke meid ziet ;-) )

  • Fishbone

    Dat stampen klonk nogal mannelijk dus vandaar de mister en base is niet echt een vrouwelijke uitdrukking.

    Trouwens, iedereen voelt zich aangevallen als er dingen beweerd worden die niet kloppen en daar heeft het weer niks mee te maken.

    Sorry voor je geslachtelijke misunderstanding. Mijn excuses…

    Maar dit gesprek gaat al veel te ver en ik zit niet op deze site voor te kibbelen.

    Dus merel als je werkelijk bent, wie ik denk dat je bent kun je van mij of van mijn vrienden/vriendinnen gemakkelijk een beschrijving geven.

    Als het je allemaal niks interesseert mag je dat ook best zeggen.