10 juli gogotours

• Mark

hey hallo

gzllie met 4 meiden of ook koppels?

wij gaan met d-reizen. maja komen wel tegen over elkaar in het hotel te zitten.

wij gaan 7 juli er al heen dus komen jullie misschien wel tegen daar.

zijn jullie er al eerder geweest of ook nog nooit?

gr, mark

• nicole

We komen elkaar vastw el tegen ja, gezellig!

Ik ga samen met een vriendin, en een andere vriendin gaat met haar vriend. Ook naar het zelfde hotel, dezelfde periode en dezelfde reis dus das wel gezellig.

Die jongen die meegaat is al eerder in dit hotel geweest en hij was zeer positief!

Ik ben zelf al wel eens in Calella geweest maar toen gingen we naar hotel Olympic.

• Mark

hey nicole

zou leuk zijn.

was het toen ook leuk in calella

wat hebben jullie toen allemaal gedaan? of alleen aan het strand gelegen en uit geweest?

waar kom je ergens vandaan?

ik uit oosterhout

• Deurne

wij gaan 17 juli met 12 man …

• Mark

hoi hoi

dan ben ik bijna onderweg naar huis toe. ik ga de 19de terug

• Nicole2

haha hier weer even andere Nicole :p (wel verwarrend zo :p ) maar oosterhout.. ligt da nie in brabant?

waar kan je ergens kijken hoever de hotels / apartementen uit elkaar liggen eigenlijk? want zou idd wel leuk zijn als je daar al mensen kent! :)

• Mark

hoi hoi

ik zal eens opzoeke op internet

er is ergens een kaart met de hotels erop maar weet zo niet waar. ik zal eens kijken

als ik het goed heb zaten ze in dezelde straat maar net een blok verder

zou leuk zijn ja als je al mensen kent. wel zo gzllie lijkt mij

ik ga ffe op zoek

• Mark

ik heb het eens opgezocht met google earth.

als ik het goed zie daarop dan staan de hotels een blok uit elkaar dus nii zo ver, als ik het zeg.

en de supermarkt zit ook in de buurt haha.

• nicole1

Haha ik heb mijn naam ook maar even veranderd.

Serieus uit Oosterhout?? Een van ons komt ook uit Oosterhout hahaha en ik zelf kom uit Zevenbergen. Dat meisje uit Oosterhout heet Rieky, ken je die toevallig? Zou helemaal lachen zijn!!

We moeten echt iets afspreken met zijn allen, lijkt me ook wel leuk!

Oja toen wij in Callela waren gingen we vooral veel stappen en naar het strand. Maar we zijn ook een avondje naar Lloret de mar geweest = ook een echte aanrader. Verder hebben we vooral niks gedaan, maar dat wordt dit jaar wel anders! Het was er zeker wel leuk.

• Mark

hoi hoi nicole 1

das makkelijker zo ja

nee die ken ik nii rieky.

hoe oud zijn jullie allemaal?

en waar gaat ze dan normaal altijd uit, en waar ga jij altijd stappen? breda cker

dan moeten we helemaal een keer afspreken van te voren,