10 juli gogotours

• nicole1

haha nou er wonen er wel een paar van school in Deurne maar de meesten wel wat verder er vandaan.

Maar enkele namen zijn: Nick, heloise, elke, doron.

Nou voor ons nog 1 weekje en voor jou nog 2, eht schiet echt op nu joh! Gelukkig is het nu mooi weer, kunnen we vast voorbakken :P

• Nicole2

ja had vandaag al op zwembad gelegen… mar tis echt bakken ja.. veel te warm zeg.. moest geregeld in het zwembad springen om af te koelen hahaha :) maar idd goeie voorbereiding!

hmm.. die mensen ken ik nie… maar hoelang ging jij ook weer?

• nicole

jah echt he, ik verbrand liever hier dan daar!

Wij gaan 10 dagen. Maar we weten nu van elkaar hoe we eruit zien, dus wie weet herkennen we elkaar wel! Zou wel lachen zijn en hoe meer mensen we kennen, hoe gezelliger het wordt!

• Nicole2

inderdaad.. en heel eerlijk vind ik da ook wel fijner.. want ja ik ga met 2 stelletjes. dus als ik andere mensen ken.. is da heel fijn voor het geval ze nie uit willen ofzo en ik wil wel wa doen.. blablabla.. anders mail je foto ofzo nog ff als ik je nei meer spreek.. weet ik iig zker nog hoe je er uit ziet :P maar opzich ben ik er wel sterk in hoor.. gezichten :)

• Mark

hoi hoi.

je kan ook een foto naar mij sturen dan mail ik er ook 1 terug mijn email adres staat er deze keer wel bij

brabanders_de_gekste_De_beste@hotmail.com

miss tot over een paar dagen.

gr. uit het brabant