10 juli gogotours

• nicole1

Heej!!

Rieky gaat nog wel eens stappen in Oosterhout hoor.

Nee ik ga bijna nooit naar breda, meestal gewoon bij ons in Zevenbergen en soms wel eens naar Rotterdam ofzo.

Wij zijn rond de 21 en Sebastiaan is 24 geloof ik.

Het lijkt me wel een strak plan om een keer af te spreken met stappen ofzo, of een terrasje te pakken met zijn allen voor de vakantie.

Waarschijnlijk gaan we vanavond ook ff wat drinken in Oosterhout!

Groetjes Nicole

• Mark

hoi hoi

waar ga je ergens heen in oosterhout dan? want ik ga denk ik ook uit.

ik ben meestal in de matoux. ik ben zelf 20 en mijn vriendin is 18.

gr,m miss tot vanavond

ga nu voetbal kijken

• nicole

heee,

was je gisteren ook in de matoux toevallig?? Want wij waren daar tussen 11 en 12 ongeveer.

Ik las vandaag pas dat jullie er ook heen gingen, sorrie..

• Nicole2

nou jullie hebben elkaar al gevonden zo te lezen :) gezellig zeg.. vakantievrienden :) maar jullie komen dus ook uit brabant? Gezellige brabanders hiero :) ik namerlijk ook maar dan helemaal aan de andere kant van brabant.. tegen limburg aan :P hahaha…

• nicole

haha ja dat is wel toevallig! Brabant tha best ;)

Maar waar woon jij dan ergens? Ik heb namelijk het afgelopen half jaar in Deurne intern gezeten voor mijn opleiding. En ik weet dat het aan die kant ook superrgezellig is!

Groetjes Nicole

• Mark

hoi hoi

wij komen uit oosterhout dus tog nog een eind van deurne vandaan.

• Nicole2

ik woon in someren.. das op een steenworp van deurne vandaan… welke opleiding heb jij daar dan gedaan?? een paarden opleiding?? deel van me familie woont daar dus ben wel eens aan die kant te vinden :)

brabant is zeker de beste!! en gezelligste provincie van NL ;)

• nicole1

Haha ja dat vind ook ook hoor dat Brabant de gezelligste provincie is!!

Niet lullig bedoeld maar ik ben een tijd in Amsterdam geweest en de mensen zijn daar echt leuk hoor, maar toch heel anders dan in Brabant! En het bevalt me hier toch goed!

Mijn school heet NHB deurne de paardensoprtopleiding. Ik zit er nog steeds op school.

• Mark

inderdaad ja

brabant is de gezelligste van heel nederland en andere landen.

en al zin in de vakantie? ik krijg er steeds meer zin in,

nog een weekje wachten en dan zijn we er al bijna. hopelijk

• Nicole2

Ja! da dacht ik wel da jij die opleiding zou doen.. wat moet je anders in deurne (nie lullig bedoeld dan.. want daar zit anders nie zo veel :p) dan zul je vast wel redelijk wat mensen kennen uit die omgeving nie..?

ja ik kan ook nie meer wachten tot we gaan.. de 14e is het voor mij zo ver.. dus nog 2 weekjes wachten!! heb er super veel zin in!